login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phpdev verwijderen

Offline foxie - 24/04/2005 22:28
Avatar van foxieNieuw lid Hallo,

NOrmaal heb ik php / mysql draaien op een IIS server van windows xp, omdat ik binnenkort een cd moet maken met daar een project op was ik wat aan het experimenteren met phpdev, en natuurlijk het is geinstalleerd (zeer dom i know), nu probeer ik dat programma te verqwijderen, maar ik weet niet hoe, is er iemand die misschien een idee heeft, want ik kan dus niet meer op m'n iis server en dat is zeeer vervelend.

groeten

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 24/04/2005 22:36 (laatste wijziging 24/04/2005 22:37)
Avatar van vinTage Nieuw lid zit er niet gewoon een uninstaller bij ?
Of kan je het niet unistallen via control panel/software ?
Offline remy - 24/04/2005 22:44
Avatar van remy PHP ver gevorderde windows heeft ziets als een ingebouwde uninstaller, als je nog niet geklooid hebt met phpdev zoals enkele dingen (mappen bijv) verwijderd hebt moet het daarmee lukken.

Ik weet niet hoe je het krijgt, maar als je op een icoontje klikt (word bijv) en rechtermuisknop doet en dan delete, krijg je bij mij tenminste een schermpje 'weet je zeker dat je het wilt verwijderen of wil je alleeen de snelkoppeling verwijderen?, dan klik je op 'add or remove programs' en voila, daar staan alle programmas die je pc heft, dus ook phpdev en die kun je daarmee verwijderen
Offline foxie - 24/04/2005 22:51
Avatar van foxie Nieuw lid installeren via het config panel lukt niet omdat het er niet bijstaat 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s