$query = mysql_query("SELECT * FROM advertentie ORDER BY advertentieid DESC LIMIT 3") or die (mysql_error());
//Deze while loop zorgt ervoor dat alle records worden weergeven.
while($list = mysql_fetch_assoc($query))
{
echo ("Naam: ".$list['naam']."<br>");
}
$query=mysql_query("SELECT * FROM advertentie ORDER BY advertentieid DESC LIMIT 3") or die(mysql_error());
Dit is mijn code om te selecteren uit mijn DB. NU laat hij de eerste uit de lijst zien. Nu wil ik de 2e en 3e laten zien en die eerste niet, hoe doe ik dit??^^
$query = mysql_query("SELECT * FROM advertentie ORDER BY
advertentieid DESC LIMIT 2, 2") or die (mysql_error());
while($list = mysql_fetch_assoc($query))
{
echo ("Naam: ".$list['naam']."<br>");
}
$query=mysql_query("SELECT * FROM advertentie ORDER BY
Thnx dit werkt wel,, maar als ik bijv een paar honderd dingen in mijn DB heb staan, en ik wil bijv. nummer 10, 30 ,50, en 80 laten zien. Dan moet ik voor elke een nieuwe SELECT query maken. Kan dit niet op een anderen manier?
Met deze query is opzich niets mis mee, maar het is nu zo dat de voornaam René en de achternaam Verheyen wel in de databank voorkomt, maar dat er niet in dezelfde rij, en daarom zal hij geen enkele rij retourneren.
Neej, dan gaat het inderdaad niet werken zoals ik zei.
Maak een form met allemaal checkboxen ofzo ? Ik snap niet precies wat je wilt, je wilt willekeurige items opvragen ofzo ? Ik zie het verband tussen 10, 30, 50 en 80 eerlijk gezegd niet...