login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Thumb

Offline Maarten - 24/09/2004 21:14 (laatste wijziging 24/09/2004 21:15)
Avatar van MaartenErelid Ik heb hier een galleryscript maar ik wil dat het maken van de thumbnails automatische gebeurd... ik heb al verschillende keren geprobeerd maar het wil maar nie lukken
  1. <?php if($_POST['action'] == "voeg_foto_toe") {
  2. if((!$_POST['foto_titel']) or (!$_POST['foto_beschrijving'])) {
  3. echo "<font color=red><center>Je hebt niet alle gegevens ingevuld!</center></font>";
  4. exit;
  5. }
  6.  
  7. $thumb_naam = $HTTP_POST_FILES['foto_thumb']['name'];
  8. if(file_exists($fotoboek_pad . $thumb_naam)) {
  9. echo "<font color=red><center><b>Het bestand <i>$thumb_naam </i>bestaat al!";
  10. exit;
  11. }
  12.  
  13. $foto_naam = $HTTP_POST_FILES['foto_afb']['name'];
  14. if(file_exists($fotoboek_pad . $foto_naam)) {
  15. echo "<font color=red><center><b>Het bestand <i>$foto_naam </i>bestaat al!";
  16. exit;
  17. }
  18.  
  19. if (!move_uploaded_file($HTTP_POST_FILES['foto_thumb']['tmp_name'],$fotoboek_pad . $thumb_naam)) {
  20. echo "<center><font color=red><b>De thumbnail kon niet upgeload worden!? Is de directory wel correct gechmod?";
  21. exit;
  22. }
  23.  
  24. if (!move_uploaded_file($HTTP_POST_FILES['foto_afb']['tmp_name'],$fotoboek_pad . $foto_naam)) {
  25. echo "<center><font color=red><b>De foto kon niet upgeload worden!? Is de directory wel correct gechmod?";
  26. exit;
  27. }
  28.  
  29. $beschrijving = nl2br($_POST['foto_beschrijving']);
  30. mysql_query("INSERT INTO fotoboek_afbeeldingen (categorie,thumbnail,afbeelding,titel,beschrijving) VALUES ('" . $_POST['foto_cat'] . "','" . $thumb_naam . "','" . $foto_naam . "','" . addslashes($_POST['foto_titel']) . "','" . addslashes($beschrijving) . "')") or die(mysql_error());
  31. echo "<font color=red><center>De afbeelding $foto_naam is succesvol opgeslagen!</font></center><br>";
  32. } ?>

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kpjmierlohou - 24/09/2004 23:22
Avatar van kpjmierlohou Lid het script op de link hieronder maakt er automatische thumbnails van:
http://www.site...amp;id=252/
Ik hoop dat het is wat je bedoeld
Offline Duikboot - 24/09/2004 23:27
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Dat wou ik ook net zeggen, kun je niet gewoon een auto thumbnail functie uit een script hier slopen en die gebruiken, net zo makkelijk 
Offline Maarten - 24/09/2004 23:33
Avatar van Maarten Erelid ik heb al een oplossing gevonden ondertussen... thx anyway 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s