login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwsbrief versturen

Offline Roosje - 09/04/2005 16:06
Avatar van RoosjeNieuw lid Ik heb even een vraagje over het versturen van een nieuwsbrief/mailing list via PHP. Ik heb ooit ergens gelezen, dat dit niet verstandig zou zijn als het om een grote hoeveelheid emailadressen zou gaan. En dat het beter zou zijn als je dit zou doen met perl?
Is dit correct?

Ik heb namelijk net een mailing list scriptje geschreven en ben nu aan het uitzoeken hoe ik het beste nieuwsbrieven kan versturen.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline EliTe - 09/04/2005 16:16
Avatar van EliTe Onbekend Volgens mij is dat niet zo. Perl doet het toch op de zelfde manier??
En bij PHP en MySQL kun je heel eenvoudig aanmeld en afmeld dingen maken. via een database met de list. volgens mij moet je gewoon jou eigen script houden.
Offline Disa - 09/04/2005 17:38
Avatar van Disa PHP interesse Het maken is niet zo moeilijk idd. Maar vanaf een bepaalde hoeveelheid mails die tegelijk worden verstuurd wordt het onmiddelijk beschouwd als spam. Ik denk dat het vanaf 500 mails.
Ik ben het wel niet helemaal zeker. 

- Disa
Offline Roosje - 09/04/2005 17:44
Avatar van Roosje Nieuw lid Dat zou goed kunnen kloppen. En ik verwacht eerlijk gezegd toch wel (ooit) boven dit aantal te komen.

Of dan zou het in meerdere keren verstuurd moeten worden. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s