HTML interesse |
|
Hey,
ik ben sinds kort met template power bezig. Maar loop direct al tegen een probleem aan
Dit is mn config:
<?
error_reporting(E_ALL);
include("parser.php");
$tpl = new TemplatePower( "inc/tpl/pagina.tpl" );
$tpl->prepare();
if(!mysql_select_db(""){
$tpl->newBlock("tabel");
$tpl->assign("titel", "Site down wegens technische storing");
$tpl->assign("inhoud", "Wij hebben problemen met onze mysql server, wij zijn hier hard aan aan het werken!");
exit;
}
$tpl->printToScreen();
?>
<? include("parser.php"); $tpl = new TemplatePower( "inc/tpl/pagina.tpl" ); $tpl->prepare(); $tpl->newBlock("tabel"); $tpl->assign("titel", "Site down wegens technische storing"); $tpl->assign("inhoud", "Wij hebben problemen met onze mysql server, wij zijn hier hard aan aan het werken!"); } $tpl->printToScreen(); ?>
en dit mn beginpagina
<?
include("inc/config.php");
$tpl = new TemplatePower( "inc/tpl/pagina.tpl" ); // tpl file includen
$tpl->prepare(); // tpl file voorbereiden
$tpl->newBlock("tabel");
$tpl->assign("titel", "Hoofdmenu");
$tpl->assign("inhoud", "<b>Welkom gast!</b> - Inloggen - Aanmelden - Ledenlijst");
$tpl->printToScreen();
?>
<? include("inc/config.php"); $tpl = new TemplatePower( "inc/tpl/pagina.tpl" ); // tpl file includen $tpl->prepare(); // tpl file voorbereiden $tpl->newBlock("tabel"); $tpl->assign("titel", "Hoofdmenu"); $tpl->assign("inhoud", "<b>Welkom gast!</b> - Inloggen - Aanmelden - Ledenlijst"); $tpl->printToScreen(); ?>
Zo heb ik het ongeveer, heb natuurlijk code weggeknipt.
Als hij niet kan verbinden met db gaat alles goed.
Maar als dat wel het geval is. Zie ik wel alles goed, maar in de source staat de html van config ook, (zonder dan die error).
Wat doe ik fout of hoe moet ik dit anders doen?
Like this, hier zie je dus in de source het dubbele zeg maar..
Stef
|