ik heb een forum waar de bezoeker de breedte zelf kan regelen.
ik kan de regels dus niet meer afkorten met str_replace() als de breedte namelijk 800 is kunnen er meer tekens in dan bij 400. dus hoe kan ik zorgen dat de <td> niet langer wordt óf hij steeds de regels afkort?
Hoe zou je het willen doen met str_replace dan srnrn@ontani httpwww.php.netsubstringrnrnBestaat dus niet ;)rnEn met Substr (Als je dat bedoelt), daarmee kan het niet.rnTenminste als ik goed begrijp wat banana wil..
bij str_replace() kon ik bij mijn vorige layout die altijd 780 px breed was gewoon na ik geloof iets van ongeveer 90 karakters br plaatsen. maar nu weet ik niet hoe groot het beeldscherm van de gebruiker is.s
Ik denk niet dat je dat met str_replace deed, ik zou iig niet weten hoe je dat zou doen ;).rnEn met wordwrap zou het kunnen, maargoed dan weet je het aantal tekens niet.. Ik denk dat je dan een formule zou moeten schrijven..
Kan je niet een functie maken dat bij het begin van het bezoek dat word vastgesteld welke resolutie de persoon draait, en aan elke resolutie weer een bapaald aantal karakters toestaan. Of werkt dat omslachtig ?