login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

uitlog-scriptje werkt niet

Offline banana - 15/03/2005 20:18 (laatste wijziging 15/03/2005 20:18)
Avatar van bananaOnbekend ik heb dit uitlog-scriptje in mn inlogpagina maar het werkt niet dit is het stukje van mijn script:
  1. if($_GET['actie']=="Uitloggen") {
  2. setcookie("gebruikersnaam", "", time()-3600);
  3. setcookie("wachtwoord", "", time()-3600);
  4. print('Je bent succesvol uitgelogd!');
  5. }

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline flance - 30/11/1999 00:00
Avatar van flance HTML interesse Wat doetie niet dan Aan het script is niets fout.rn roep je het wel aan met actie=Uitloggen (met hoofdletter)rn zijn de cookienamen wel goedrn krijg je errors
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Als je loginscript met sessies werkt mag je niet vergeten session_destroy(); te gebruiken...
Offline banana - 30/11/1999 00:00
Avatar van banana Onbekend cookienamen zijn geloof ik wel goed, ik roep de actie aan met hoofdletter (zodat ik de get inloggen of uitloggen zo kan printen op het scherm bovenaan de pagina) en hij zegt gewoon dat het inloggen is gelukt. maar als jullie zeggen dat het script verder ok is zal ik jullie niet verder lastigvallen en de cookies en verdere scripten nog eens goed controlleren ;)
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]Ik zou die en weghalen om Uitloggen, die slaan nergens op, verder kan je er niet veel aan zien he ;)[quote] dat je zo slordig bent om variabelen tussen quotes te zetten of geen quotes om strings te zetten is al erg, maar dat je dan nog gaat zeggen dat het nergens op slaat om een string tussen quotes te zetten........
Offline jasperken - 18/03/2005 12:25
Avatar van jasperken PHP interesse Afhankelijk van je browser moet je eens kijken of de cookie's weg zijn of of ze nog bestaan, als je dat niet meteen kan vinden probeer dan eens van echo $_COOKIE['gebruikersnaam'] en $_COOKIE['passwoord'] kan ook helpen ;) en misschien heb je je tijd langer ingesteld dan -3600 ofzo? of zet alles eens in een apart logout.php bestand.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.312s