login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Download counter AND online/offline functie

Offline Steven - 12/03/2005 21:47
Avatar van StevenHTML interesse Goede avond, 

Ik ben opzoek naar een download script, die telt hoevaak een bestand wordt gedownload. Zeg maar dat het zo weergeven wordt op de site: Download: voorbeeld.exe (432x gedownload)

Verder zou ik hierin graag een online/offline script in willen hebben, zodat als het bestand online is, er een plaatje staat met: Online. En als hij offline is, een plaatje met: Offline.

Heeft iemand zoiets voor mij?

Bvd steven 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde httpwww.sitemasters.bepagina=scriptsscripts&cat=28&id=374rn[code]phprn$fp = fsockopen(.......rnif(!$fp)rn {rn echo Sever down;rn }rnelsern {rn echo Server online;rnrn}rn [code]
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde je kunt toch gewoon een teller maken, die telt 1 bij het huidige op als er op de link geklikt wordrnhet is dan niet zeker of het bestand tijden het downloaden gestopt wordt, maar dat moet je maar voor lief nemen;-)
Offline Steven - 30/11/1999 00:00
Avatar van Steven HTML interesse @remyrnrnDat is het nou juist, ik ben niet zo goed in Php. En ik heb eigenlijk nog nooit zo'n makkelijk script gezien. $
Offline remy - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van remy PHP ver gevorderde [code]phprnif(isset($_POST['teller']))rn{rn $fp = fopen(bestand.txt, r+);rn $inhoud = fgets($fp);rn fclose($fp);rn $inhoud = $inhoud + 1;rn $fp = fopen(bestand.txt, w);rn fputs($fp, $inhoud);rn fclose($fp);rn}rnelsern{rnlaat downloadknop zien met naam tellerrnrnform method='post'rninput type='submit' name='teller' value='Download Nu!'rnformrnphprn}rn[code]rnrnzo ff uit mn hoofd;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s