login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Is dit mogelijk:

Offline foxie - 08/03/2005 21:33
Avatar van foxieNieuw lid Ik zou vanuit een .php (install.php) een webservice moeten installeren op een server, nu op deze server staat nog niets op van php/mysql/apache, dus die dingen zouden ook geinstalleerd moeten worden, is het dus mogelijk om vanuit php code mysql / te installeren? Ik versta ook wel dat je geen php kan installeren vanuit een .php bestand als er op de server geen php staat , zou dit ook op een of andere manier kunnen? zo ja , hoe dan?

THNX,

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
ik vermoed van niet.rnApache zal nooit toelaten om buiten zijn directory te schrijven.rnrnAls je werkelijk dergelijke dingen moet doen, kun je best met geavanceerdere programeertalen werken. PHP is en blijft een scripting taal met als voornaamste bedoeling uitvoer te genereren naar de gebruiker.
Offline thajunk - 30/11/1999 00:00
Avatar van thajunk Onbekend alles uitpakken en los uploaden.rnAls dat is wat jij bedoelt
Offline foxie - 30/11/1999 00:00
Avatar van foxie Nieuw lid nee dat bedoel ik niet , met uploaden start je de installatie nog niet... op de server staat een of andere linux versie dus ja dat weet ik ook niet , vb zal zeker al niet kunnen dan .ss
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s