mysql_query("INSERT INTO online SET $sql2, datum='$time', datum_start='$time', pagina='$page_naam', referer='$referer'");//gegevens van de bezoeker opslaan
dat ligt niet aan het script maar aan de gegevens in de database ...rnrnik heb het probleem ook gehad een moment dan kijk ik ffrnrn[b]edit[b]rnprobeer dit is rnrnCREATE TABLE `online` (rn`id` int(11) NOT NULL auto_increment,rn`userid` int(11) NOT NULL default '0',rn`ip` varchar(255) NOT NULL default '0',rn`datum` varchar(255) NOT NULL default '0',rn`datum_start` varchar(255) NOT NULL default '0',rn`pagina` varchar(255) NOT NULL default 'geen',rn`refer` varchar(255) NOT NULL default 'geen',rnPRIMARY KEY (`id`)rn) TYPE=MyISAM;rn
roy - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
PHP gevorderde
bedankt! maar zo werkt het nog niet...rnrntabel 'online' is een nieuwe tabel toch je moet niet die velden toevoegen aan de tabel waar de leden in staanrn
je hebt ook een foutrn[code]rnmysql_query(INSERT INTO online SET $sql2, datum='$time', datum_start='$time', pagina='$page_naam', referer='$referer'); rn[code]rndat moet zijn [code]rnmysql_query(INSERT INTO online (datum, datum_start, pagina, referer) values ('$time','$time', $page_naam', '$referer') or die(mysql_error());rn[code]
PHP gevorderde
en nu krijg ik deze foutmeldingrnrn[b]You have an error in your SQL syntax near 'Chris', ''' at line 1[b]rnrnin dit stukjern[code]rnrnif (end(explode(,$PHP_SELF)) == online.inc.php) {rn header(Location .index.php);rn exit();rn}rn[code]rnrnWat wil dit bovenstaande stukje script doenrnwat is er fout (mijn website bevindt zich op httpwww.klikgo.nlChris )rnrnZou iemand willen helpenrnrnrn
if = alsrnals (dit denk ik ) (end(explode(,$PHP_SELF)) == online.inc.php) rnIs uitgevoerd dan wordt je doorwezen door de headerrnrn[b]EDIT[b]rn[code]rnrnif (end(explode(,$PHP_SELF)) == online.inc.php) { als --(end(explode(,$PHP_SELF)) == online.inc.php) is uitgevoerdrn header(Location .index.php); wordt je doorverwezen door de header naar de locatie index.phprn exit();rn}rnrn[code]
PHP gevorderde
ja zoiets dacht ik al, maar dan begrijp ik nog niet waarom ik die foutmelding krijgs rnrnis er iemand bekend mee en weet diegene dan hoe het wel moetrn