login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

menu

Offline thajunk - 06/03/2005 18:39
Avatar van thajunkOnbekend jaja, me volgende probleem:
Mijn menu moet veranderen als je bent ingelogd, maar nu is het zo dat dat helemaal niet gebreurt. :S
Hoe kan ik dit oplossen?
Het is alleen nu ik het in mijn template heb verwerkt. Als ik het gewoon los doe dan werkt het menu wel. Maar nu ik het in mijn index.php heb verwerkt niet meer

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert Kun je niet wat duidelijker zijn
Offline thajunk - 30/11/1999 00:00
Avatar van thajunk Onbekend httpkris.fambaken.nlrnuser testrnpass testrnrnen zonder templaternhttpkris.fambaken.nlledenrn(als je op login klikt moet je wel ff in de link leden eruit halen)
Avatar van Bart PHP expert Volgens mij moet je dan 2blocks onder elkaar doenrntrrntdrn!-- start block niet ingelogd --rn!-- end block niet ingelogd --rntdrntrrntrrntdrn!-- start block ingelogd --rn!-- end block ingelogd --rntdrntrrnAls de bovenste block niet waar is laat je et leeg, en als de onderste niet waar is laat je die ook leeg, zo hou je 1 block over die wel waar is en wordt weergegeven.
Avatar van thajunk Onbekend dit is de pagina die ik includern[code]PHPrnrnrnif ($login)rn{rn$gebrnaam=mysql_query(SELECT voornaam, achternaam FROM members WHERE id='$gebruikersid') or die (mysql_error());rn$showgeb=mysql_fetch_array($gebrnaam);rnrnrnrn echo B.$showgeb['voornaam']. .$showgeb['achternaam'].BBRBR;rn echo 'a href=index.phpMainaBR';rn echo 'a href=index.phppagina=ledenaccountAccountaBR';rn echo 'a href=index.phppagina=ledenmembersMembersaBR';rn echo 'a href=index.phppagina=ledenlaatste5 nieuwste membersaBR';rnrnrn if ($level==2 $level==3)rn {rn echo 'a href=index.phppagina=ledenbanBan lijstaBR';rn echo 'a href=index.phppagina=ledenadminAdminsaBR';rn }rnrn echo 'a href=index.phppagina=ledenlogoutUitloggenaBR';rnrnrn}rnelsern{rn echo 'a href=index.phpMainaBR';rn echo 'a href=index.phppagina=ledenloginInloggenaBR';rn echo 'a href=index.phppagina=ledenaanmeldenAanmeldenaBR';rn}rnrnrnrn[code] rnIk heb van alles geprobeerd.rn(aangezien ik php-noob ben)rnwerkt het niet en kom ik er niet uit na 2 uur.rnKan iemand mij opweg helpen
Avatar van Bart PHP expert if($login) rnDat nooit!rnMaak gebruik van sessies, dan wordt et if(isset($_SESSION['naam']))
Avatar van thajunk Onbekend maar dat snap ik niet '( rnhet is een script uit V1 die ik gehaald heb, dus het zal wel best oud zijn s
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.335s