login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ben op zoek naar functie

Offline banana - 06/03/2005 14:40
Avatar van bananaOnbekend ik ben al een tijdje op zoek naar een functie.
hij zorgt dat een regel maar een bepaald
aantal tekens mag bevatten. ben niet zo goed in engels dus kon het niet vinden op php.net maar weet iemand zo uit zn hoofd hoe deze functie heet?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde wordwrap
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde wat voor regel bedoel jesrneen variabele
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert httpwww.sitemasters.bepagina=scriptsscripts&cat=28&id=50
Offline Squirrel - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Squirrel HTML interesse Ik had net dezelfde vraag..rnKheb die tut ook ff bezien, maar geraak er niet echt aan uit (al gewoon van mij hé, nouja cool rnrnMja, hier is de code, resultaat zie je op httpwww.speciale-eenheden.be aan de rechter kant in het menu Laatste nieuws. In het menu daarboven werkt het wel, maar geen id waar ik het in dit script moet zetten.....rnrn[code]phprnrn$vlmtext=rnstyle type=textstylern#mousehover{background transparent;}rn#mousehoverhover{background transparant;}rnstyle rntable style='widthauto' border=0 cellpadding=0 cellspacing=0;rn$nws_sql = new db;rn$nwscomm_sql = new db;rnrn$nws_sql - db_Select(news,news_id,news_title,news_datestamp, ORDER BY news_datestamp DESC LIMIT 5,none);rnrnwhile (list($newsID, $newsTitle, $newsDateS) = $nws_sql - db_Fetch())rn{rn $count = $nwscomm_sql - db_Count(comments,(),WHERE comment_item_id = '$newsID');rn $dateFix = date(d-m ,$newsDateS);rn $vlmtext .=rn trrn td style=padding 2px spacing 1px; id=mousehoverrn img src='.THEME.imagesbullet2.gif' rn $dateFix -- a href=.e_BASE.comment.phpcomment.news..$newsID..$newsTitle.a nrn tdtr;rn}rn $vlmtext .=tablebr div text-aligin=lefttable text-aligin=lefttd text-aligin=leftimg src='.THEME.imagesbullet2.gif' a href=pluginsarchivearchive.phpbNieuwsarchiefbatdtablediv; rn$ns - tablerender(Laatste nieuws, $vlmtext); rnrn[code] rnrnbedankt
Offline banana - 30/11/1999 00:00
Avatar van banana Onbekend ik bedoel eigenlijk die na bijv. 20 tekens n of br plaatst
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert n rnet is nog altijd n
Offline b4nkr0bz0r - 30/11/1999 00:00
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde wordwrap ($bericht, 20);rnwordwrap2 is nog beter, want standaard wordwrap is niet 100%rndat script kan je vinden onder de snippets
Offline Squirrel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Squirrel HTML interesse httpwww.sitemasters.bepagina=scriptsscripts&cat=28&id=509 hier jarnrnmaareu, ook iemand even tijd voor die wordwrap te zetten in het script wat ik net heb gepost svp $ thx
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner dat kun je toch ook wel zelf een beetje knippen en plakken en klaar;-) zoveel moeite toch niet
Avatar van Squirrel HTML interesse ;-) daar heb ik geen moeite mee nee Rink!rnHet enige wat wel een probleem is is waar ik dat stukje moet plakken.. p ... nog steeds een noobje rnrngrtz$
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde gewoon boven aan, en dan elk stukje text dat word weergegeven haal je door die funtie heen, staat er wel bij vermeld denk ik
Avatar van Squirrel HTML interesse _ zucht.. kkrijg alleen maar errors..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s