login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dreamweaver highlighting

Offline Bart - 27/02/2005 12:32
Zou iemand hier weten hoe je de highlighting van DreamWeaver MX kunt veranderen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Ik DENK dat dat niet gaat...rnwaarom zou je dat eigenlijk wel willen
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend Wat bedoel je met highlighting veranderenrnIk weet misschien iets als je het bij een afbeelding bedoeltrnGa naar photoshop of jouw foto-editor en open je afbeelding, ga nu naar HueSaturation.rnZet daar Lighting hoger, zo veel je maar wilt. Sla de afbeelding nu op (onder andere naam, bijv. highlighted). Ga nu weer naar dreamweaver en doe Insert-Image Objects-Rollover Image, en kies de 2 afbeeldingen. Vul de rest daar naar wens in, en als je de afbeelding geen link moet zijn, haal dan de onMouseover en onMouseout weg van de a en doe die attributen bij de img. Verwijder dan de hyperlink. Als je dat bedoelt, is dit de beste oplossing. Maar anders weet ik niet of je er veel aan hebt...'(
Offline remcobers - 30/11/1999 00:00
Avatar van remcobers PHP expert JE kan het wel veranderen Welke kleuren er moeten komen.rnAlthans dat dacht ik. FF in help file zoeken
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde volgens mij bedoeld hij gewoon zoals hierrn[code]php while(dit = dat))rn{rnecho 'Blablabla';rn Commentrn}rn[code]rnde kleur van tags (bvb groen voor a)
Offline zointer - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van zointer HTML gevorderde [quote][b] Legolas had het volgende te vertellen[b]rnrnWat bedoel je met highlighting veranderenrnIk weet misschien iets als je het bij een afbeelding bedoeltrnGa naar photoshop of jouw foto-editor en open je afbeelding, ga nu naar HueSaturation.rnZet daar Lighting hoger, zo veel je maar wilt. Sla de afbeelding nu op (onder andere naam, bijv. highlighted). Ga nu weer naar dreamweaver en doe Insert-Image Objects-Rollover Image, en kies de 2 afbeeldingen. Vul de rest daar naar wens in, en als je de afbeelding geen link moet zijn, haal dan de onMouseover en onMouseout weg van de a en doe die attributen bij de img. Verwijder dan de hyperlink. Als je dat bedoelt, is dit de beste oplossing. Maar anders weet ik niet of je er veel aan hebt...[quote]rnrnHet gaat hier niet om photoshop maar over [b]Dreamweaver[b] dus niet lullen als je het niet weetrnrnin Dreamweaver ga je naar edit Preferences dan Code Coloring PHP selecteren Edit coloring sheme en dan ga je naar php ....rnrn[quote]in het kortrnedit PreferencesrnCode ColoringrnPHP selecteren Edit coloring shemernga naar php ....rn[quote] rn[edit]zie afbeelding rn httpportfolio.zointer.bedreamdreamw.gif [edit]
Offline Wim - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wim Crew algemeen gehe, heb ik ook ooit nodig gehad, ALLES stond gewoon in standaard zwart. Dit topic mss ergens bovenaan plaatsen P
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s