login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sessions.

Offline hydex - 26/02/2005 10:14
Avatar van hydexNieuw lid Ik heb een vraag:

Ik heb de onderstaande script deze geeft 5 links als output. Nu wil ik het script zo ombouwen dat je maximaal 3 links mag aanklikken en dat de ID's die in de GET string staan worden opgeslagen in 3 verschillende sessions. Hoe doe ik dat?

Ik heb de volgende code:
<?
$query = mysql_query("SELECT * FROM tarot ORDER BY RAND() LIMIT 5 " );
$i=0;

while($obj = mysql_fetch_object($query)){
echo "<A HREF=ervaringen.php?id=$obj->id>$obj->kaart</A><br>";
$i++;
}
?>

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde je kunt in je while lus toch je sessie erin zetten, dus zodat hij de links opslaat in die sessie.
Offline hydex - 30/11/1999 00:00
Avatar van hydex Nieuw lid Ja alleen ik ben nogal een newbie op het gebied van php dus als iemand mij opweg kan helpen
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend mysql_fetch_object moet misschien mysql_fetch_array worden
Offline hydex - 30/11/1999 00:00
Avatar van hydex Nieuw lid Alleen hoe zien jullie dit dan voor jullie rnrnOp dit moment worden de links random op het beeld getoond. Ik kan de links aanklikken en dan wordt er een ID meegegeven. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er maximaal maar 3 keer geklikt mag worden en dat de 3 id;s worden opgeslagen in sessions
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Elke keer als er op een link geklikt wordt, houd je bij welke dit is (of wil je in één keer drie items selecteren ).rnIk neem aan dat je ook 3 [i]verschillende[i] id's wilt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.154s