login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Templatepower: gebruik

Offline freddyboeke - 26/02/2005 09:40
Avatar van freddyboekeHTML beginner Hallo,

Template-engines zijn tegenwoordig erg intressant, ik zou er dan ook aan de slag mee willen gaan.

Ik heb enkele tutorials gelezen, en teksten kan ik wel in de template laden, variabelen ook.
Het enige wat ik niet snap: hoe gebruik ik dan een script in de template?

Bij de tutorials word er niet over een volledig script gesproken, en ik daar zit ik nu wat vast. Kan iemand helpen?

PS: ik gebruik templatepower

Grtzzzz,
Freddyboeke

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Scripts kan je gewoon in het php bestand gebruiken, alleen de daadwerkelijke output moet je assignen zodat die komt in de .tpl
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner dus eigenlijk moet de output in een variabele gestopt worden
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Ja, inderdaad. )rnrnrnEen voorbeeldrn[code]phprn$var = '';rnwhile($bla = mysql_fetch_assoc($blabla))rn{rn $var .= $bla['naam'] . ', ';rn}rnrn$tpl-assign($var);rn[code]
Avatar van freddyboeke HTML beginner ok, bedankt, kan weer verder met experimenteren p
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Als je wilt kan ik je wel een voorbeeld van gebruik mailen wat ik voor iemand anders geschreven heb.
Avatar van freddyboeke HTML beginner graag fangorn freddyboeke [at] telenet.bernrnAlvast bedankt 
Offline robmoorman - 30/11/1999 00:00
Avatar van robmoorman PHP interesse moet je me ff toevoegen, ik kan er goed mee overweg...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s