login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Externe informatie

Offline jarro - 24/02/2005 13:57 (laatste wijziging 24/02/2005 13:59)
Avatar van jarroHTML interesse Hoi allemaal... allereerst (met het oog op het topic "niveau sitemasters") wil ik ff melden dat ik alleen ff een globaal idee nodig heb. mijn doel is: externe informatie. op een andere site dan de mijn, staat in een tabel allerlei informatie.. alleen maar getallen. maar die getallen veranderen elke uur, en ze zijn ook niet allemaal relevant voor mij. dus ik dacht, als ik die site laad inladen, en dan met een of andere functie altijd precies de goede stuk code uit het html haalt... snappen jullie een beetje wat ik bedoel? ik moet meestal 1 rij uit die tabel hebben, dus ik moet het stuk code hebben vanaf, het eerste veld van die rij, tot aan de laatste veld.. het eerste veld is altijd gelijk, en het tweede ook

Zo ziet zo'n rij eruit.. dus eigelijk gewoon een funcite waarmee ik in een stuk tekst kan zoeken naar het gedeelte, tussen twee strings (want de eerste en de laatste weet ik)..

kan iemand mij helpen?

bij voorbaat dank:)

PS. Ik heb toestemming van de sitemaster van de externe site.. tis gewoon dat ik hetzelfde heb, in mijn eigen layout:)

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert PS. Ik heb toestemming van de sitemaster van de externe site..rnrnmss kun je hem dan vragen het in een xml-bestand te zettenrndat kun je veel eenvoudiger uitlezen, bijv. met SimpleXML.rnrnmaar als je het zo wilt, dan kun je reguliere expressies gebruikenrnhttpwww.sitemasters.bepagina=tutorialstutorials&cat=4&id=5
Offline jarro - 30/11/1999 00:00
Avatar van jarro HTML interesse hmm ik snap niet hoe ik die dan zou moeten gebruiken.. welke moet ik gebruiken xml heb ik nog geen ervaring mee P en hij ook niet.. alleen php mysql en html P hoe kan ik uit een hele tekst zoeken naar 1 stukje gedeelte ik weet cker dat dat gedeelte er maar 1 keer in voorkomt, dusja, en dan moet hij de hele code pakken tot aan de laatste kolom..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s