login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

show_source() probleem

Offline MothZone - 19/02/2005 13:43
Avatar van MothZonePHP ver gevorderde Hallo,
Ik probeer voor de clan waar ik in zit op kings of chaos een bot te maken dat automatisch bepaalde statistieken opslaat.
Maar als ik show_source("http://www.kingsofchaos.com/base.php") doe geeft hij niets.
Dit komt omdat koc de bron beveiligd heeft (ookal is hij in netscape met gemak te bekijken).
Weet iemand hoe ik op een andere manier gegevens uit de bron kan halen?

19 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Volgens mij is dat nogal logisch, wantrnIn die base.php staat wss bovenaanrn[code]phprnis(!isset($_SESSION['login'])) {rn header(Location login.php);rn} else {rn paginarn}rn[code]rnResultaat show_source gaat erheen, en hij is niet ingelogt, maar show_source gaat natuurlijk niet redirecten en ziet gewoon niks, aangezien er gewoon header(...) staat, en dat zie je niet in de bron...rnrnDaar zit het volgens mij...
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Je kunt je bron niet beveiligen als de broweser het kan lezen, kan php dat ook.
Offline MothZone - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde nee, want heb een pagina openstaan waarin hij ingelogd is, en by die bot (omgebouwd clickcenter) staat het ingesteld dat je de pagina ziet en daar toont hij de normale paginarnrnedit @fenrir, jah maar hoe kom ik er dan aan in php s
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Mothzone, dat slaat nergens op hoor...rnrnals ik inlog op sitemasters, en ik laat W3 mijn controlepaneel valideren krijg ik de pagina httpwww.sitemasters.bepagina=errorslogin te zien hoor...
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend @Murfy je spreekt jezelf tegen. Als je op SM naar controle paneel gaat terwijl je niet bent ingelogd wordt je doorgestuurd naar die error pagina en dat zou je dan met php ook moeten zien, net als bij W3C.rnDat klopt dus niet met wat je eerst zeirn[quote]show_source gaat natuurlijk niet redirecten[quote] Nee, want dat doet de php parser op de server, daar merk je aan de andere kant (bij client bijv.) niks van.
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde jah s heb het nu ook getest en is zo, maar hoe kan ik dit dan omzeilens
Offline VonDutch - 30/11/1999 00:00
Avatar van VonDutch PHP interesse kings of chaos heeft iets gaars. Je kan de source niet zomaar via sockets opvragen, al heel vaak geprobeerd. Je moet volgens mij een paar dingen met de header meegevenrn1) Je user agent MOET een die van een bekende browser zijnrn2) Je moet wat Accept headers meegeven. Ze zijn er erg streng in... maar het kan wel. Op wat voor manier werkt show_source precies
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend @VonDutch show_source() is een alias voor highlight_file(). Op welke manier (met welke headers e.d.) hij precies werkt weet ik niet, maar je kunt met die functie iig zelf geen headers meegeven. Als het klopt wat jij zegt kun je met fsockopen gaan spelen.
Offline MothZone - 30/11/1999 00:00
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde @VonDutch hoe moet ik dat dan precies doen Werk zelden met headers (alleen location) dus ken er niet veel van s
Avatar van VonDutch PHP interesse ook met fsockopen is het me nog niet gelukt pagina's van koc op te halen... Ik weet nog niet hoe het wel moet.
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde vreemd srnMaar koc heeft een tijdje geleden de bron beveiligd, want heb in age3bèta een autobuyer gehad (gehad, niet gebruikt) in php, en toen kon je met gemak in de bronsrnMaar ik heb mss een idee; in de bron van wat ik aan het ombouwen ben staat ergensrn$b = new COM(InternetExplorer.Application);rnmaar in ie kan je de bron niet zien, dus kent mss iemand dit en weet mss iemand hoe je het met netscape kan (want daar zie ik wel de bron; en omdat ff een copie van ns is kan het ook daarin)
Avatar van VonDutch PHP interesse Ik snap niet precies wat je wilt... maar als je dit doetrn[code]rnphprn$b = array();rn$b = new COM(InternetExplorer.Application);rn$b-visible = true;rnrn$b-navigate(httpwww.kingsofchaos.combase.php);rnrn@$html = $b-document-body-innerhtml;rnrn[code]rndan is $html de variabele met alle html die in de body staat. Om de gehele html te krijgen, $b-document-documentelement-outerhtmlrnDit werkt niet precies omdat hij dan meteen de html probeert te pakken voordat hij klaar is met navigaten, maar je kan het best alles in een while(1) loop zetten. komt het van de WF helper P
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde ja, dat is wat ik ombouw p, een while(1) met op het einde een sleep()
Avatar van VonDutch PHP interesse ok ) waar bouw je het voor om
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde om gegevens zoals DA, SA, SeR, SpR, rank, aantal officers, automatisch bij te houden
Avatar van VonDutch PHP interesse Jaa, dan kan je het best met sockets werken. Ik zal eens uitzoeken wat je allemaal mee moet geven om de pagina's te krijgen.
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde ok, thx.rn(ps, jij was toch DES_Cription he)
Offline VonDutch - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van VonDutch PHP interesse op koc wel ja )rnDES-Cription dan wel hey ;)rnvolgende age gewo0n Cription wss...
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Join je niet in de GSA-clan p We zijn nog niet zo bekend, maar binnenkort als de PR uit elkaar valt is het GSA vs SC p
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s