login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iframe

Offline spyzone - 18/02/2005 16:13
Avatar van spyzonePHP beginner Ik hoorde laatst dat niet iedereen i-frame ondersteunt.
Is dat waar? Ik hoop het niet.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert Nee ik ondersteun geen i-frame nou goed D rnGrapje hoor prnMaar als je bedoel dat niet iedere browser i-frames ondersteun denk ik dat je gelijk hebt, sommige ondersteunen volgens mij geen i-frames.
Offline thajunk - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van thajunk Onbekend Bedoel je nou dat een Host geen I-frame ondersteuntrnOf dat een Browser geen I-frame ondersteuntrnrnIk weet wel dat elke host I-frame's ondersteunt. Want het is gewoon een deel van de html.rnVan de browser weet ik het nietrnrnEDITrnen trouwens een I-frame hoort niet onder de catagory PHPs
Offline spyzone - 30/11/1999 00:00
Avatar van spyzone PHP beginner Ik bedoel gewoon de browser. Maar ik denk dat het dan wel een heel klein deel zal zijn die het niet kan zien.
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse Zoals thajunk al zegt; het is gewoon een deel van de html.rnDus het kan zowiezo al niet aan de host liggen. Wel kan ik je vertellen dat de HELE OUDE browsers het niet ondersteunen. Hierbij heb ik het over IE 4.0 (en lager). rnMaar aangezien niemand meer die lage versies gebruikt en ondertussen allemaal op 5.5 of 6.0 zit, hoef je je geen zorge daarover te maken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s