login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Explode( , ) ???

Offline Tibbeh - 16/02/2005 16:34
Ik was even aan het zoeken van hioe ik gegevens van een andere site op mijn pagina kan tonen,
Het nedstadscript dat hier bij statistieken staat zou een basis kunnen vormen,
maar:
Ik heb echt geen fucking idee waarvoor explode( , ) staat,
ik heb al gelezen op http://be2.php.net/explode maar ik versta deze gewoon niet 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 30/11/1999 00:00

Crew algemeen
explode(, $sString);rnrnsplit een string waar een , staat.rnDusrnrn[code]PHPrn$sString = bla,bla,bla,blabla;rn$aString = explode(,, $sString);rn$iString = count($aString);rnfor($ = 0; $i $iString; $i++)rn{rn echo $aString[$i].BR;rn}rn[code]rnrnZal het volgende weergevenrnrn[code]blarnblarnblarnblablarn[code]rnrnDus hij geeft altijd een array terug, als er iets geëxplode word.rnrnDuidelijker zo)
Offline Tibbeh - 30/11/1999 00:00
Avatar van Tibbeh Lid Dus dat dit doet dan de komma weg en hij plaatst alles een regel later
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert Explode zoekt in een string naar je 1e parameter.rnAls deze gevonden is verwijdert hij die.rnEn zet het gedeelte voor de gevonden string in een array.rnrnVBrnrn[code]phprnvar_dump(explode('str', 'dit is een str, hij wordt op str geexplode'));rn[code] rnrnHij gaat zoeken in de string 'dit is een str, hij wordt op str geexplode'.rnrnHet staat er 2 keer inrnrn'dit is een [b]str[b], hij wordt op [b]str[b] geexplode'rnrnDus die verwijdert hijrnrn'dit is een , hij wordt op geexplode'rnrnEn hij zet het in een arrayrnrnarray(rn0 = 'dit is een ';rn1 = ', hij wordt op ';rn2 = ' geexplode';rn)
Offline Tibbeh - 30/11/1999 00:00
Avatar van Tibbeh Lid Alle 2 bedankt , rnIk sta nu toch al een deel verder 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s