login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

meerder links echoen

Offline vinTage - 14/02/2005 21:43 (laatste wijziging 14/02/2005 21:44)
Avatar van vinTageNieuw lid Elo alweer, ik kom er zelf weer ns niet uit.
Ik heb n probleem met het echoen van linkjes.

ik gebruik
  1. <?php echo "<a href=index.php?pagina=aanbod&id=$id>$merk->merk</a><br>" ;
  2. ?>

om links te maken van de verschillende id's.
Maar ik wil dat al die linkjes in EEN tabel worden ge echo'd
Als ik een tabel maak met in de eerste row een css achtergrondje, en in de 2e row php echo ik die linkjes, dan maakt ie vanzelf voor elke link een nieuwe tabel aan, met dus ook weer die eerste css style etc.

ALs ik een gedeelte van het scriptje (dat de linkjes maakt) in de 2e row echo plaats echoen, in EEN tabel, maar als ik dan een linkje aanklik dan blijft die tabel ook in beeld, terwijl er een ander gedeelte onder die tabel word ge echod.

Mss ff erbij vermelden dat ik gebruik maak van
(maak linkjes) else (show de rest) maw, alles speelt zich af op één pagina.

ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, ik weet echt niet hoe ik het anders kan verwoorden 
Als er iemand is die mn verhaal snapt en de oplossing weet, pls vertel me die oplossing dan 
ty alvast

ps <table><tr><td> <? echo linkje ?> </td></tr></table>
werkt niet

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MothZone - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde [code]phprnecho(table);rnwhile($merk = mysql_fetch_object($query))rn{rnecho trtda href=index.phppagina=aanbod&id=$merk-id$merk-merkatdtr ;rn};rnecho(table);rn[code]rnrndit
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Thx MothZone, er zit wel logica in, maar het werkt niet, hij maakt gewoon ook weer nieuwe tabellen aan, al sla je me dood s
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Klopper HTML interesse Nou, doodslaan doen we je niet hoor rnMothzone doet het wel goed, je moet er wel op letten (zoals Mothzone aangeeft) dat je de table en table buiten de { en } zet. Zet je die erin, dan blijft de hele tabel zich herhalen.rnMaar als je bedoelt dat alles direct onder mekaar moet komen te staan, dan moet je dit gebruikenrn[code]phprnechotabletrtd;rnwhile($merk = mysql_fetch_object($query)){rn echoa href=index.phppagina=aanbod&id=$merk-id$merk-merkabr;rn}rnechotdtrtable;[code]
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ehm, bij alle codes is wel wat aan te merken, maar je moet zorgen dat de table tags buiten de whilte staan, en in de while steeds een nieuwe regel starten.rnrn[code]rnecho 'table';rnwhile($aObj = mysql_fetch_assoc($query))rn{rn echo 'trrn tdrn a href=index.phppagina=aanbod&amp;id='.$aObj['id'].''.$aObj['merk'].'arn tdrn tr';rn}rnecho 'table'[code]
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Thx klopper dit werkt precies zoals ik wilde.rnde manier van Dennisvb deed het niet bij mij, ik zal het wel weer niet goed snappen, maar hij echoede niets meer.rnrnMaar tis dus opgelost
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s