login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mail, Outlook-regeleinden AND Verbouwing

Offline xSc - 14/02/2005 09:06
Avatar van xScOnbekend Ik heb een Mail-class geschreven. Diverse pagina's leveren gegevens aan en de mail-class verwerkt dat tot een keurige mail.

Maar wat nu? Bij een verstuurde mail, verschijnt er in Outlook het volgende extra bericht:

'De extra regeleinden zijn verwijderd. Klik hier als u de regeleinden wilt herstellen'.

Als ik de regeleinden herstel, dan staat de mail weer netjes zoals het hoort. Maar wat is nu de reden van die extra regeleinden? Zijn mijn regels te lang, of wat ... ?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Teveel linebreaks rnGebruik je HTML en nl2br() oid rnrnJe zult toch wat van je class moeten laten zien op dit forum als je wilt dat we achterhalen waar dit vreemde gedrag vandaan komt.
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Hmm... De regelovergangen (enters) in textarea's worden onthouden, dus misschien dat dat er voor zorgt dat er teveel (wat dat ook moge betekenen) regelovergangen zijn rnVerder kan ik niets zien dat verkeerd is in die functie, behalve misschien dan de combinatie enkele quotes dubbele quotes in stringfragmenten. Je hoeft n niet apart te behandelen, deze kan er gewoon bij in een string tussen .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s