Nieuw lid |
|
Ik heb onderstaande code werkend.
Zal ff kort de bedoeling schetsen: als een bezoeker zijn profielpagina wil aanpassen kan hij dat doen aan de hand van een token. Als hij dit token niet meer weet, kan hij het laten doormailen.
ID en e-mail adres dat gekoppeld zijn aan de token zijn daarbij belangrijk.
Er wordt alleen maar een mail verstuurd als dit overeen komt.
Als ID en e-mail niet overeenkomen wordt er geen mail verstuurd. Op zich is dit uiteraard OK, maar met onderstaand script krijg ik geen foutmelding dat er iets foutgelopen is.
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
<?
break;
case "mailToken":
include("database.php");
$myComm = "SELECT id, email, token FROM profiel WHERE id='$_POST[id]' AND email='$_POST[email]'";
$result = mysqli_query($myConn, $myComm) or die(mysql_error());
while ($row = mysqli_fetch_array($result)) {
// Mail uitsturen
$adminmail = "simon.dewael@gmail.com";
$id = "$row[id]";
$toMail = "$row[email]";
$token = "$row[token]";
mail("$toMail","Uw token","Beste, u heeft via de website uw token aangevraagd.\nHierbij de gegevens: $token\nMet deze gegevens kan u uw profiel aanpassen.", "FROM:<$adminmail>\r\nReply-To:<$adminmail>\r");
echo "<p>Uw gegevens werden succesvol naar uw geregistreerde e-mail adres verzonden.</p>";
}
?>
<? break; case "mailToken": include("database.php"); $myComm = "SELECT id, email, token FROM profiel WHERE id='$_POST[id]' AND email='$_POST[email]'"; while ($row = mysqli_fetch_array($result)) { // Mail uitsturen $adminmail = "simon.dewael@gmail.com"; $id = "$row[id]"; $toMail = "$row[email]"; $token = "$row[token]"; mail("$toMail","Uw token","Beste, u heeft via de website uw token aangevraagd.\nHierbij de gegevens: $token\nMet deze gegevens kan u uw profiel aanpassen.", "FROM:<$adminmail>\r\nReply-To:<$adminmail>\r"); echo "<p>Uw gegevens werden succesvol naar uw geregistreerde e-mail adres verzonden.</p>"; } ?>
|