Nieuw lid |
|
Hallo,
Ik ben niet bekend met PHP en heb deze info van een andere website.
Het werkt wel in HTML kit, maar niet als ik het upload.
Bij beide manieren ontvang ik wel het bericht per email van het ingevulde formulier.
Maar bij de geüploade versie krijgt de invuller geen bevestiging op het scherm dat het formulier verzonden is, maar komt terug bij een leeg formulier. Het lijkt dus of er niets verzonden is.
Als ik het test in HTML kit, krijg ik wel een bevestiging dat het verzonden is.
Iemand die een idee heeft hoe ik dit op kan lossen?
Het bestand Verzonden.php heb ik ook geupload.
(deel) contactformulier:
<script language="Javascript">
function validate(){
var allok = true;
if(Formulier.Email_adres__8.value.indexOf("@") == -1){
alert('Vul hier een correct e-mail adres in alstublieft');
return false;
}
document.Formulier.Submit.disabled="disabled";
return true;
}
</script>
<form name="Formulier" method="Post" action="Verzonden.php" onSubmit="return validate();">
<table width="100%" border="0" cellpadding="5" cellspacing="0">
<tr>
<td>Aanhef</td>
<td><input type="checkbox" name="De_heer__2">De heer<br>
<input type="checkbox" name="Mevrouw__2">Mevrouw<br></td>
</tr>
<tr>
<td>Naam</td>
<td><input type="text" required name="Naam" size="40" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></td>
</tr>
<tr>
<td>Telefoonnummer(s)</td>
<td><input type="tel" required name="Telefoonnummers" size="40" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></td>
</tr>
<tr>
<td>Email adres</td>
<td><input type="email" required name="Email_adres" size="40" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2 valign=top>Uw bericht<br><textarea name="Uw_bericht" required cols="80" rows="10" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2><input type="submit" name="Submit" value="Uw bericht verzenden"></td>
</tr>
</table>
</form>
<script language="Javascript"> function validate(){ var allok = true; if(Formulier.Email_adres__8.value.indexOf("@") == -1){ alert('Vul hier een correct e-mail adres in alstublieft'); return false; } document.Formulier.Submit.disabled="disabled"; return true; } <form name="Formulier" method="Post" action="Verzonden.php" onSubmit="return validate();"> <table width="100%" border="0" cellpadding="5" cellspacing="0"> <td><input type="checkbox" name="De_heer__2">De heer <br> <input type="checkbox" name="Mevrouw__2">Mevrouw <br></td> <td><input type="text" required name="Naam" size="40" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></td> <td>Telefoonnummer(s) </td> <td><input type="tel" required name="Telefoonnummers" size="40" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></td> <td><input type="email" required name="Email_adres" size="40" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></td> <td colspan=2 valign=top>Uw bericht <br><textarea name="Uw_bericht" required cols="80" rows="10" x-moz-errormessage="Gelieve dit veld correct in te vullen"></textarea></td> <td colspan=2><input type="submit" name="Submit" value="Uw bericht verzenden"></td>
(deel)Verzonden.php
<?php
$email = "info@mijnwebsite.nl";
$message = "Bericht verzonden vanaf mijn website";
$message .= "Aanhef: ".$_REQUEST[Aanhef__2]."\n\n";
$message .= "De heer: ".$_REQUEST[De_heer__2]."\n\n";
$message .= "Mevrouw: ".$_REQUEST[Mevrouw__2]."\n\n";
$message .= "Naam: ".$_REQUEST["Naam"]."\n\n";
$message .= "Telefoonnummer(s): ".$_REQUEST["Telefoonnummers"]."\n\n";
$message .= "Email adres: ".$_REQUEST["Email_adres"]."\n\n";
$message .= "Uw bericht: ".$_REQUEST["Uw_bericht"]."\n\n";
mail( $email, "Bericht verzonden vanaf mijn website", $message, "From: $email
X-Priority: 1 (Highest)" );
header("Location: http://www.naamvanmijnwebsite.nl/Contact.html");
?>
<?php $email = "info@mijnwebsite.nl"; $message = "Bericht verzonden vanaf mijn website"; $message .= "Aanhef: ".$_REQUEST[Aanhef__2]."\n\n"; $message .= "De heer: ".$_REQUEST[De_heer__2]."\n\n"; $message .= "Mevrouw: ".$_REQUEST[Mevrouw__2]."\n\n"; $message .= "Naam: ".$_REQUEST["Naam"]."\n\n"; $message .= "Telefoonnummer(s): ".$_REQUEST["Telefoonnummers"]."\n\n"; $message .= "Email adres: ".$_REQUEST["Email_adres"]."\n\n"; $message .= "Uw bericht: ".$_REQUEST["Uw_bericht"]."\n\n"; mail( $email, "Bericht verzonden vanaf mijn website", $message, "From: $email X-Priority: 1 (Highest)" ); header("Location: http://www.naamvanmijnwebsite.nl/Contact.html"); ?>
moderator edit: code blokken
|