login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inloggen

Offline simontjeuh - 11/02/2005 17:46
Avatar van simontjeuhHTML interesse euhm, ik heb een probleem, een zeer groot probleem...
Als je ingelogd bent krijg je een bepaalde link, maar in die link kan je zomaar wijzegingen aanbrengen waardoor je bij een andere speler terechtkomt... dit is uiteraard niet wat ik wil
bvb:
www.spel.be/Simon/index.php
hierin kun je Simon veranderen door Simontje waardoor je bij die speler komt, zo kun je dus erg gemakkelijk gaan hacken...

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Sessies gaan gebruiken....
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde Wachtwoorden gaan gebruiken....
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Ik heb je oude script gezien, en daarin gebruikte je if's voor iedere gebruiker.rnrnJe kunt het beter met een database werken. Kijk eens naar de ledensystemen op deze site, dan zie je ook dat je niet voor elke gebruiker een aparte pagina aan hoeft te maken.
Offline simontjeuh - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van simontjeuh HTML interesse het enige probleem dat ik heb, is dat ik er niets van begrijp, ik vind het te moeilijk uitgelegd (sorry aan de scripters die de tutorials hebben gemaakt), ik zou toch wel een beetje meer uitleg willen. Liefst op msn (nu is het wel down), of op een forum steeds met dezelfde communiceren...rnrnkan iemand me helpen met sessiesrnik snap er de ballen van... $ rnrn[b]admin edit[b] gebruik de bewerk-knop aub...
Offline b4nkr0bz0r - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde ja er zijn genoeg mensen die je kunnen helpen, maar aangezien over MSN het altijd klote is en de vraag 7 tot 10 x beandwoord moet worden (mijn ervaring) zullen er weining mensen zin in hebben.rnrnje kan wel is de tut van FangorN is ff doorlezen...en anders zoeken op google...of gewoon doorgaan in dit topic.rnrnsuccesrnrnEDIT EDIT jij je berichten ook maar is p
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s