login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Installeren van PHP

Offline Insane - 18/09/2004 09:54 (laatste wijziging 18/09/2004 09:55)
Avatar van InsaneOnbekend beste mensen ik zoek iemand die me zeer uitgebreid wil uitleggen hoe ik PHP op mijn pc moet instaleren...en dan bedoel ik niet dat gedoe met apche maar zodat als je hem installeerd je geen apache nodig hebt...

als je me hierbij wilt helpen voeg me dan ff toe op msn...jimhoenen@msn.com of emperorsevere@hotmail.com...kies zelf maar...

oh jah...die tutorial van Joël bedoel ik hier dus niet mee hé!;-)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Insane - 19/09/2004 12:56
Avatar van Insane Onbekend misschien dat apache toch wel gebruikt kan worden...maar toch snap ik die tutorial van Joël niet:s
Offline MechaVore - 19/09/2004 12:58
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
download apache2triad is dat zit in een standaard pakket instaleren poorten open en klaar ben je;-)
Offline Gerard - 21/09/2004 10:04
Avatar van Gerard Ouwe rakker Het standaard installeren van Apache, PHP en MySQL is niet zo heel moeilijk. Je kan er al uit komen door gewoon de install.txt van alles goed te lezen.

Er zijn genoeg tuto's te vinden op sitemasters, phpfreakz.nl, etc etc

succes!

ps. ik raad standaard pakketten niet aan omdat je vaak met wat verouderde versies van php etc zit te werken.
Offline Mr_Dark - 21/09/2004 10:14
Avatar van Mr_Dark Lid Ik zou ff op phpfreakz.nl zoeken naar een tut.. Webserver opzetten met windows (ofzoites) dat is een goede tut zo heb ik het ook de 1e keer gedaan..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s