Nieuw lid |
|
Goedendag,
Ik lees voornamelijk altijd mee op dit forum, maar nu heb ik me ook geregistreerd omdat ik met een klein probleempje zit. Ik weet veel van HTML & CSS af, maar van PHP weet ik helaas niet veel af.
Ik moet nu in onderstaande code "lifecycle_of_product" een waarde meegeven van 0; 1; 3; 6; 7
Hoe doe ik dit? Onderstaand tref je het gedeelte van de code aan waarom het gaat:
<?php
require_once("functions.php");
require_once("database.php");
require_once("paths.php");
////////////////GLOBAL DEFINITIONS/////////////////////
$filecode = "ARTIK";
$fields = "
product_code,
description_nl,
description_fr,
vat_code,
pick_wrap_packsize,
packsize,
big_packsize,
brand,
section_level_2_nl,
section_level_2_fr,
section_level_3_nl,
section_level_3_fr,
page_nr_in_catalogue,
lifecycle_of_product,
instrastat_code,
ean_code,
alternative_product,
reduction_group,
product_type
";
$numberoffields = 1;
$quote = "'";
///////////////////////////////////////////////////////
$source = "dc_import_".$filecode;
$tablename = "dc_import_".$filecode;
$filename = $filecode.".txt";
$filenamepattern = "^".$filename;
<?php require_once("functions.php"); require_once("database.php"); require_once("paths.php"); ////////////////GLOBAL DEFINITIONS///////////////////// $filecode = "ARTIK"; $fields = " product_code, description_nl, description_fr, vat_code, pick_wrap_packsize, packsize, big_packsize, brand, section_level_2_nl, section_level_2_fr, section_level_3_nl, section_level_3_fr, page_nr_in_catalogue, lifecycle_of_product, instrastat_code, ean_code, alternative_product, reduction_group, product_type "; $numberoffields = 1; $quote = "'"; /////////////////////////////////////////////////////// $source = "dc_import_".$filecode; $tablename = "dc_import_".$filecode; $filename = $filecode.".txt"; $filenamepattern = "^".$filename;
Het gaat erom dat ik producten uit een database moet importen en dat 0; 1; 3; 6; 7 staat voor actieve producten.
|