Lid |
|
Beste,
ik wil graag MP3 bestanden via mijn CMS kunnen oploaden. De grootte kan soms tot 8MB zijn.
Ik upload simpelweg een "file" en niks meer. Foto's en tekst bestanden werkt perfect maar wanneer ik een .MP3 wil uploaden dan duurt het ten eerste 10x langer dan wanneer ik het gewoon via FTP zou doen, en ten tweede eindigd het altijd in een fout.
Ik heb de volgende code toegevoegd in mijn index bestand:
Kan iemand mij vertellen wat ik nog meer kan proberen / doen?
Mijn upload code:
if($_FILES['mzknummer']['name'] == '')
{
echo '<span class="failure">U moet een nummer kiezen!</span>';
}
else
{
// Make a unique prefix
$prefix = mktime();
// SEO friendly name
$name = strtolower($_FILES['mzknummer']['name']);;
$name = preg_replace('~[^\\pL\d]+~u', '-', $name);
$name = trim($name, '-');
$name = preg_replace('~[^-\w]+~', '', $name);
// Upload file
if(move_uploaded_file($_FILES['mzknummer']['tmp_name'], '..'.DIRECTORY_SEPARATOR.'music'.DIRECTORY_SEPARATOR.$prefix.'_'.$name))
{
if(mysql_query('INSERT INTO site_muziek
(titel, nummer)
VALUES
("'.mysql_real_escape_string($_POST['titel']).'",
"'.mysql_real_escape_string($prefix.'_'.$name).'")'))
{
echo '<span class="success">Bestand is succesvol geupload!</span>';
}
else
{
echo '<span class="failure">Nummer niet toegevoegd aan de database!</span>';
}
}
else
{
echo '<span class="failure">Er is iets fout gegaan met het uploaden van het bestand!</span>';
}
}
}
if($_FILES['mzknummer']['name'] == '') { echo '<span class="failure">U moet een nummer kiezen!</span>'; } else { // Make a unique prefix // SEO friendly name $name = strtolower($_FILES['mzknummer']['name']);; $name = trim($name, '-'); // Upload file if(move_uploaded_file($_FILES['mzknummer']['tmp_name'], '..'.DIRECTORY_SEPARATOR .'music'.DIRECTORY_SEPARATOR .$prefix.'_'.$name)) { (titel, nummer) VALUES { echo '<span class="success">Bestand is succesvol geupload!</span>'; } else { echo '<span class="failure">Nummer niet toegevoegd aan de database!</span>'; } } else { echo '<span class="failure">Er is iets fout gegaan met het uploaden van het bestand!</span>'; } } }
P.S. De foutmelding die ik krijg (enkel bij mp3 bestanden):
Citaat: Notice: Undefined index: mzknummer in /home/vhosting/a/vhost0029875/domains/mijnsite/admin/includes/muziek.php on line 19
en uiteraard mijn eigen code weergeeft "u moet een nummer kiezen".
|