login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Konqueror

Offline lays - 09/02/2005 19:20
Avatar van laysLid Ik zit met een vraagje en kon het op het www niet gevonden krijgen. Ik heb een aantal pagina's gemaakt die gebruik maken van het <META HTTP-EQUIV="Page-Enter" content="blendTrans(Duration=1)"> script.
Nu ben ik zelf overgestapt op linux en nu merk ik dat in mijn konqueror deze optie niet meer werkt. Nu had ik wel gevonden op het internet dat dit iets specefiek is voor IE5.0+ maar is er een andere truc om hetzelfde effect te krijgen? Wat ik wil is bv pagina van zwart fade naar de normale pagina. En het liefst in elkaar over faden. Hopelijk heeft iemand van jullie een goed idee

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid [quote]Hopelijk heeft iemand van jullie een goed idee[quote]Mijn idee laat dat gewoon weg, het is erg irritant en het vertraagt de boel...
Offline lays - 30/11/1999 00:00
Avatar van lays Lid De pagina's zijn niet bedoelt voor publieke pc's, het zijn pc's die in het bedrijf geplaatst zijn die automatisch pagina's laten zien. En door kosten besparing zijn we over op linux, maar we wilde de fade er wel graag in houden.
Offline dexus - 30/11/1999 00:00
Avatar van dexus HTML beginner je zou het miss wel met javascript kunnen doen.rnik weet niet hoe dit effect eruit ziet, dus ik weet niet of het mogelijk is.rn
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
yep, dexus, ik denk dat je daar de enige mogelijkheid hebt aangeraaktrneen soort div maken die het hele scherm vult, en die dan zachtjes doorzichtig makenrnrnPersoonlijk denk ik niet dat die fade nuttig is! Ik heb nog nooit 1 website gezien waar het ook maar enige waarde toebrengt. Het is vervelend en niet wat gebruikers willen zien (en dat is wat 75% van de system operators vergeet, dat gebruikers al hun hoogtechnologische rommel niet willen)
Offline Slipie - 30/11/1999 00:00
Avatar van Slipie PHP beginner Ik heb het iig wel voor images gevondenrnhttpwww.dynamicdrive.comdynamicindex14fadeinslideshow.htmrnDeze werken in NS6 dus ik denk ook wel in konquerorrnHeb je het btw al met firefox geprobeert
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s