HTML interesse |
|
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met het importeren van informatie vanuit een XML-bestand naar WordPress. In dit XML-bestand zijn woningen met alle informatie te vinden.
Dit is het XML bestand waar het om gaat:
http://vrds.nl/test.xml
Ik wil graag dat na de import alles via WordPress te beheren is. Dit lukt aardig, want ik kan bijvoorbeeld gemakkelijk defineren wat content moet zijn, wat de titel, namelijk zo:
$content = $object['ObjectDetails']['Aanbiedingstekst'];
$titel = $object['ObjectDetails']['Adres']['Nederlands']['Huisnummer'].' '.$object['ObjectDetails']['Adres']['Nederlands']['Straatnaam'];
$content = $object['ObjectDetails']['Aanbiedingstekst']; $titel = $object['ObjectDetails']['Adres']['Nederlands']['Huisnummer'].' '.$object['ObjectDetails']['Adres']['Nederlands']['Straatnaam'];
Iedere woning heeft bepaalde specificaties, bijvoorbeeld badkamer voorzieningen. Deze schrijf ik via een foreach weg, zie:
$array = unserialize($oObjectDetails);
foreach($array as $key=>$value) {
// level 1
__update_post_meta( $the_post_id, $key, $value);
foreach($value as $key=>$value){
// level 2
__update_post_meta( $the_post_id, $key, $value);
// etc
}
}
foreach($array as $key=>$value) { // level 1 __update_post_meta( $the_post_id, $key, $value); foreach($value as $key=>$value){ // level 2 __update_post_meta( $the_post_id, $key, $value); // etc } }
Op die manier loop ik dus door alle informatie heen, en sla ik deze op als post meta informatie. Het gaat echter mis bij het volgende als b.v. Badkamervoorzieningen meerdere gelijknamige waardes heeft:
Badkamervoorziening
badkamervoorziening = douche
badkamervoorziening = toilet
badkamervoorziening = bad
In WordPress is dit dan zo terug te vinden:
2 = toilet
etc.
Weet iemand een goede manier om al deze informatie, wat mij betreft zelfs comma gesepareerd (douche,toilet,bad) in een custom field weg te schrijven? Je krijgt dan:
<OverigeRuimten>
<OverigeRuimte>gang</OverigeRuimte>
<OverigeRuimte>balkon</OverigeRuimte>
<OverigeRuimte>berging</OverigeRuimte>
<OverigeRuimte>toilet</OverigeRuimte>
</OverigeRuimten>
OverigeRuimten = gang, balkon, berging, toilet
Ik hoop heel erg dat dit enigszins duidelijk is. In ieder geval al bedankt voor het lezen!
|