0 |
|
Heb ik eindelijk mijn upload systeem goed werkend,
heb ik twee filmpjes geupload krijg ik bij de derde deze melding
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Apache/2.2.9 (Debian) Server at www.gothmaster.nl Port 80
Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server. Apache/2.2.9 (Debian) Server at www.gothmaster.nl Port 80
Het script dat eerst wel werkte,
<?php
if(isset($_POST["verzenden"]))
{
if($_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/mpeg" || $_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/mpeg" || $_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/x-ms-wmv" || $_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/avi")
{
// Where the file is going to be placed
$target_path = "../avi/";
$target_path = $target_path . basename( $_FILES['uploadedfile']['name']);
if(move_uploaded_file($_FILES['uploadedfile']['tmp_name'], $target_path)) {
echo "Het bestand ". basename( $_FILES['uploadedfile']['name']). " is geupload<br />";
} else{
echo "Er is een fout opgetreden bij het uploaden van het bestand, probeer het opnieuw!<br />";
}
}
else
{
echo "Geen juiste extentie";
}
}
?>
<?php if(isset($_POST["verzenden"])) { if($_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/mpeg" || $_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/mpeg" || $_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/x-ms-wmv" || $_FILES['uploadedfile']['type'] == "video/avi") { // Where the file is going to be placed $target_path = "../avi/"; $target_path = $target_path . basename( $_FILES['uploadedfile']['name']); echo "Het bestand ". basename( $_FILES['uploadedfile']['name']). " is geupload<br />"; } else{ echo "Er is een fout opgetreden bij het uploaden van het bestand, probeer het opnieuw!<br />"; } } else { echo "Geen juiste extentie"; } } ?>
Ik heb ook al gegoogled, maar daar kwam niets zinnig uit.
Alleen dat ik achter een proxy zou zitten.
En dat is dus niet zo.
Maar wat is er dan wel fout hierzo.
|