login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

fouten bij inloggen MySQL database

Offline simontjeuh - 06/02/2005 21:56
Avatar van simontjeuhHTML interesse Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'www.downfire.com' (111) in /www/users/mkiq.downfire.com/home/config.php on line 14

Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/users/mkiq.downfire.com/home/config.php on line 15

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /www/users/mkiq.downfire.com/home/config.php on line 15
ik krijg deze foutmeldingen, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik binnenraak bij een database??

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sasuke - 06/02/2005 21:59
Avatar van Sasuke HTML interesse ehm,
heb je mysql_connect("ipserver","jegebruikersnaam","jewachtwoord");
mysql_select_db("database"); gebruikt?

Ook moet je bij downfire eerst een database aanmaken...
Offline Maarten - 06/02/2005 22:04
Avatar van Maarten Erelid @sasuke, aangezien hij er een fout bij krijgt zal hij het wel gebruikt hebben zeker?

Je hebt gewoon foute gegevens ingevuld...
Offline Sasuke - 06/02/2005 22:08
Avatar van Sasuke HTML interesse ehm kdacht misschien dat als je het niet gebruikt je ook een error krijgt dat de waardes dus leeg ingevuld werden 
foutje van mij dus 

btw: kzou toch is controleren of je wel een database hebt aangemaakt...
Offline Malus - 06/02/2005 22:26 (laatste wijziging 06/02/2005 22:28)
Avatar van Malus Lid ik ben hier ook maar een noob in maar volgens mij is het:
http://www.downfire.com
ipv:
www.downfire.com

Toevoeging:
en als downfire ook je host is kan je ook gewoon localhost of 127.0.0.1 invullen.
Offline simontjeuh - 07/02/2005 10:02
Avatar van simontjeuh HTML interesse het probleem is dat ik niet weet welk host, user en paswoord in te vullen.... 
Offline xSc - 07/02/2005 10:24
Avatar van xSc Onbekend @Simontjeuh, neem contact op met je provider, want wij zijn immers ook niet helderziend.
Offline simontjeuh - 07/02/2005 10:25
Avatar van simontjeuh HTML interesse provider, is dat dan downfire? of Telenet?:s
Offline Rens - 07/02/2005 10:32

Crew algemeen
uhhm, iemand die ik ken heeft dat ook ooit gehad met downfire.
Je moest geloof ik inloggen op je controle paneel en dan kon je daar ergens je MySQL account aanmaken.

Weet zo niet precies meer hoe dat was...
Maar iig zoiets
Offline simontjeuh - 07/02/2005 11:17
Avatar van simontjeuh HTML interesse nouja, ik heb een émail gestuurd naar downfire en gevraagd om uitleg. Hopelijk weten ze het antwoord
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s