login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bezoekers online script van Cowbeast

Offline Xzero - 06/02/2005 21:36 (laatste wijziging 06/02/2005 23:31)
Avatar van XzeroPHP beginner Heey,

Ik gebruik de bezoekers online script van cowbeast... ik heb er een probleempje mee, als ik alleen op mijn website ben en ik klik op een link, dan staat er dat er 1 bezoeker online is, wanneer ik nog een keer klik maar dan op een ander, dan staat er 2 bezoekers online, terwijl ik alleen online ben op mn site... Hoe kan ik dit oplossen?

Xzero

P.S.: wanneer ik dan nog een keer op een ander link klik dan staat er 3 bezoekers online 

EDIT
--------------------------------------
Als er geen oplossing voor is, kan iemand mij dan zo'n script pasen of iig vertellen hoe ik het kan maken?

Alvast bedankt! 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline freddyboeke - 06/02/2005 21:44
Avatar van freddyboeke HTML beginner http://www.site...amp;id=301 
Offline Xzero - 30/11/1999 00:00
Avatar van Xzero PHP beginner Heeft niemand een idee hoe ik dat kan doen of waar ik er 1 kan halenrnrn(Sorry voor een nieuwe reply, maar deze stond niet meer in actieve topics, en bijna niemand kijkt meer naar onactive topics p)
Offline Malus - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Malus Lid Ik heb deze bezoekers teller heel lang gebruiktrnhttpwww.sitemasters.beV1index.phpaction=scripten&id=135rnAls je alleen je alleen bezoekers wil tellen kan je mijn bewerkte versie van het script wel gebruikenrnrnDit moet in je mysqlrn[code]rnCREATE TABLE `counter` (rn `id` int(11) NOT NULL auto_increment,rn `tijd` timestamp(14) NOT NULL,rn `ip` varchar(15) NOT NULL default '',rn PRIMARY KEY (`id`)rn) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=234 ;rn[code]rnrndit moet in counter.phprn[code]rnphprn$mysql_conn = mysql_connect (localhost, username, wachtwoord); rnmysql_select_db(tabel); rnfunction ip() { rn if(getenv(HTTP_X_FORWARDED_FOR)) { rn $IPadres = getenv(HTTP_X_FORWARDED_FOR); rn } elseif(getenv(HTTP_CLIENT_IP)) { rn $IPadres = getenv(HTTP_CLIENT_IP); rn } else { rn $IPadres = $_SERVER[REMOTE_ADDR]; rn } rn return $IPadres; rn} rnrn$tijd = date(YmdHis, time()); rn$tijddan = date(YmdHis, time()+500); rn$ip = ip();rn$query=SELECT FROM counter WHERE ip='$ip'; rn$sql=mysql_query($query) or die (mysql_error()); rn while ($obj=mysql_fetch_object($sql)) { rn $check = $obj-ip; rn}rnif ($check == $ip){rnmysql_query(UPDATE counter SET tijd='$tijddan', WHERE ip='$ip'); rn} else {rn$insert=INSERT INTO counter SET ip='$ip', tijd='$tijddan';rnmysql_query($insert)or die(mysql_error());rn}rnmysql_query(DELETE FROM counter WHERE tijd $tijd); rn$query = mysql_query(SELECT FROM counter); rn$bezoekers = mysql_num_rows($query); rn [code] rnrnEn dit moet op de plaats waar je de resultaten wilt laten zienrnrn[code]rnphprninclude('_INDEXcounter.php');rnif ($bezoekers == 1) {rnecho Er is b1b bezoeker.;rn} else {rnecho Er zijn b . $bezoekers . b bezoeker.;rn}rnrn[code] rnrneditrnscript is bewerkt, ik was weer is vergeten de helft toe te voegens
Offline Xzero - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Xzero PHP beginner Hehe, ik heb ze (nog een ander erbij) samengevoegd en zelf wat dingen bij gezet en hij doet het nu p alleen is er weer een probleem (...rnrnAls ik alleen ingelogd ben, dan staat er 'Xzero'.. als er nog iemand inlogd dan staat er 'XzeroXzero, Iemandanders'.. dus mijn naam komt dubbel voor '(...rnrndit is wat ik erbij heb gedaanrn[code]PHPrnwhile($list = mysql_fetch_array($lids)) rn{ rn $userid = $list['userid']; rn $geg = mysql_query(SELECT nicknaam, level FROM leden WHERE id='.$userid.') or die (mysql_error()); rn $show = mysql_fetch_array($geg, MYSQL_ASSOC); rn $gebrnaam = stripslashes($show['nicknaam']); rn $power = $show['level']; rn rn if($power == 3) rn { rn $kleurtje = a href='index.phppagina=ledenprofiel&id=.$userid.'.$statuskleur_b.$gebrnaam.fonta; rn } rn elseif ($power == 2)rn {rn $kleurtje = a href='index.phppagina=ledenprofiel&id=.$userid.'.$statuskleur_a.$gebrnaam.fonta; rn }rn else rn { rn $kleurtje = a href='index.phppagina=ledenprofiel&id=.$userid.'.$statuskleur_l.$gebrnaam.fonta; rn }rnrn dit heb ik erbij gedaanrn $gebruikers[] = $kleurtje;rn $komma = implode(, , $gebruikers);rn echo $komma;rn wat hierboven staat..rn}rn[code]rnrnWat is hier nou fout aan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.338s