Lid |
|
Dank voor de moeite en de reacties.
Voor een totale toelichting met uitleg en screenshots verwijs ik jullie naar deze link:
http://monique-marc.com/winkelwagen.html
Daar staan de html codes en de screenshots van de winkelwagen.
Het gaat er dus om dat in het menu, achter 'winkelwagen', het aantal bestelde producten komt te staan met daar achter de totaalprijs vd bestelling. Het vermelden van de totaalprijs is mij inmiddels wel gelukt.
-----------------------------------------------------------------------------
Ik heb de code gevonden in de index.php waar alle berekeningen plaatsvinden en vond deze codes mbt de winkelwagen:
$basket_summary=$basket->get_summary($lvShowPriceMode,$currentLanguage);
$tpl->assign('basket_summary',(isset($basket_summary[0]) ? $basket_summary[0] : NULL));
$tpl->assign('basket_summary_addit',(isset($basket_summary[1]) ? $basket_summary[1] : NULL));
$tpl->assign('basket_summary_gifts',$basket_summary[1]['summary_gifts']);
$tpl->assign('basket_gifts_total_price',$basket_summary[1]['basket_gifts_total_price']);
$tpl->assign('basket_total_price',$basket_summary[1]['basket_total_price']);
$tpl->assign('ecotaxes_total_price',$basket_summary[1]['ecotaxes_total']);
$tpl->assign('discount_on_total_order',$basket_summary[1]['discount_on_total_order']);
$tpl->assign('discount_on_total_order_amount',$basket_summary[1]['discount_on_total_order_amount']);
if ($errors!='') {
$tpl->assign('errors',$errors);
}
if (!empty($basket_summary[1]['gift_articles']) && (count($basket->data['gifts'])<$basket->gifts_quantity)) {
$tpl->assign('gift_articles',$basket_summary[1]['gift_articles']);
$tpl->assign('gift_articles_on',1);
} else {
$tpl->assign('gift_articles_on',0);
Ik moet denk ik 'count' gebruiken met betrekking tot de 'quantity' of zoals SanThe zei gebruikmaken van een teller echter ik weet niet waar ik deze moet plaatsen.
Alvast dank,
Marc
Helemaal niemand die een oplossing heeft? Ik kom er zelf niet uit. |