login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuwsbrief versturen via website

Offline karel - 06/12/2010 11:33
Avatar van karelHTML interesse Hallo, ik wens een nieuwsbrief op te maken en te versturen via mijn website iemand een idee hoe dit kan, of waar ik een code kan vinden voor dergelijke nieuwsbrief.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline avdg - 06/12/2010 11:51
Avatar van avdg PHP gevorderde Google.be: php mail cronjob
Offline karel - 06/12/2010 12:09 (laatste wijziging 06/12/2010 12:10)
Avatar van karel HTML interesse ik zie het niet hoe ik dit kan integreren in mijn website zodat ik dan nieuwsbrieven kan versturen. Misschien een beetje meer uitleg aub
Offline Frisbee - 06/12/2010 12:20
Avatar van Frisbee HTML beginner Hoeveel ervaring heb je met php en mysql? Wil je zelf iets gaan bouwen of een kant-en-klaar iets installeren?
Offline karel - 07/12/2010 09:45
Avatar van karel HTML interesse Ik heb niet zoveel ervaring met php dus een kant en klare oplossing is zeker meer dan welkom.
Offline Aar - 07/12/2010 11:21
Avatar van Aar PHP interesse Ligt eraan hoeveel nieuwsbrieven je wilt versturen.
Een klein honderdtal kan nog wel via de browser. maar als je echt > 1000 wilt versturen, dan raad ik aan om een script te nemen die een cronjob gebruikt.

Op Sitedeals vind je wel diverse scripts, kosten alleen vaak wel geld.
Offline Arno_Franken - 13/12/2010 17:55 (laatste wijziging 13/12/2010 17:56)
Avatar van Arno_Franken Nieuw lid Inderdaad,

Er zijn overigens - voor als je het zelf wilt doen - hele duidelijke tutorials te vinden:
Sitemasters.be - nieuwsbriefsysteem

PHP Hulp, nieuwsbriefscript.

Als je bovenstaande liever niet zelf wilt doen, zal je toch iemand in de arm moeten nemen
(bijv. een scriptingbureau etc.) om het te integreren in je website. Er zijn overigens ook kant-en-klare andere oplossingen. Die zijn dan helaas niet geïntegreerd in je website, maar wel heel functioneel. Je kunt het allicht overwegen.

Een voorbeeld is: Your Mailinglist provider

Maar er zijn er nog veel meer als je zoekt op:
Google: nieuwsbrieven versturen

Succes!

Groeten, Arno
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s