login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Online aanpassen van website

Offline nonkeldw - 18/09/2010 09:31
Avatar van nonkeldwNieuw lid Hoi

Na wat zoeken op Google, kom ik er niet echt uit hoe ik het moet aanpakken.

Ik wil graag dat mensen die ingelogd zijn op de website toegang hebben om enkele pagina's aan te passen.
In men boek over PHP wordt er gesproken over de FCK editor.
Dit werkt opzicht wel goed, maar ik stel me er nog enkele vragen bij.

Ik typ een tekst in de FCKeditor... daarna sla ik die op (hoe in database of in .php file?).
Daarna wil ik die terug aanroepen, maar dan niet met al die HTML tags rond enkel en alleen de opgemaakte tekst. Kan dit? Of is dit niet te doen? Om daarna de aangepaste tekst terug op te slaan in de file of database.

Alvast bedankt

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nick5556 - 18/09/2010 10:29
Avatar van nick5556 PHP beginner De FCKeditor slaat alles op in een database.

Daarnaast gebruikt de FCKeditor een WYSIWYG(What You See Is What You Get) editor. Hierdoor hoef je zelf geen HTML tags te typen maar net zoals in word gewoon op het Btje te drukken. *volgensmij was dit je tweede vraag, heb ik het niet goed begrepen, probeer je vraag dan anders te stellen, of iemand anders moet hem natuurlijk goed begrijpen.

Nick.
Offline nonkeldw - 18/09/2010 10:41
Avatar van nonkeldw Nieuw lid Ik weet dat FCKeditor van Tekst HTML maakt en dergelijke.

Mijn "probleem" is ik weet niet hoe ik het moet opslaan zodat ik het later kan aanpassen...

Stel ik sla de tekst + HTML(dus de output als ik op verzenden klik) tags op, later wil ik het het stukje tekst aanpassen(door het stukje code uit de database te halen), krijg ik dan de HTML tags ook mee te zien?
Offline markla - 18/09/2010 17:11
Avatar van markla PHP interesse is dit niks voor jou?

http://www.formhandler.net/

zit alles in. Je hoef alleen nog maar een goed FO te maken en daarna de database en de invoerschermen.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s