login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[GD Libary]Cannot modify header information - headers already sent (Opgelost)

Offline dmbekker - 14/08/2010 10:52 (laatste wijziging 14/08/2010 10:56)

Ik heb hier bij de Tut's gelezen over GD Library en het geprobeerd. Maar hij geeft nu de foutmelding.

Citaat:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:xampphtdocsindex.php:1) in C:xampphtdocsindex.php on line 2

Daaronder staat allemaal rare tekentjes.

Citaat:
�PNG  ��� IHDR��,�������^�'����PLTE���� 7���IDATX��� ��� �Om7������������V������IEND�B`�

EDIT
:S hij weergeeft de code nu nog raarder... Ik maak even een printscreen.
Hier is de afbeelding http://img72.imageshack.us/img72/1615/phperror.png

En dit is mijn code die ik gebruik.

Plaatscode: 139816

Wat doe ik fout? 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 14/08/2010 10:59
Avatar van Stijn PHP expert Niets maar je editor kan onzichtbare tekens toevoegen aan je script en dan krijg je van die griezelige errors. Je kan dit fixen door het eens in kladblok te schrijven en op te slaan of met een hex-editor de eerste bytes verwijderen.
Bedankt door: dmbekker
Offline Filip - 14/08/2010 11:01
Avatar van Filip IRC guru Je gebruikt die code waarschijnlijk rechtstreeks in je php, en niet als image of iets dergelijks. Daardoor kan de header niet meer aangepast worden omdat er al output geweest is.

Indien je de code apart gebruikt zal het waarschijnlijk liegen aan het feit dat er een lege lijn staan VOOR je <?php wat gelijk staat aan output..
Offline dmbekker - 14/08/2010 11:27 (laatste wijziging 14/08/2010 12:02)
Stijn schreef:
Niets maar je editor kan onzichtbare tekens toevoegen aan je script en dan krijg je van die griezelige errors. Je kan dit fixen door het eens in kladblok te schrijven en op te slaan of met een hex-editor de eerste bytes verwijderen.

Hellup wat is een hex-editor  

Dat van kladblok ga ik even proberen

nephilim schreef:
Je gebruikt die code waarschijnlijk rechtstreeks in je php, en niet als image of iets dergelijks. Daardoor kan de header niet meer aangepast worden omdat er al output geweest is.

Indien je de code apart gebruikt zal het waarschijnlijk liegen aan het feit dat er een lege lijn staan VOOR je <?php wat gelijk staat aan output..

En daar snap ik ook al geen ene reet van 

Dat stukje code wat ik gaf is trouwens de enige code die op de pagina staat (om te testen er komt nog meer bij)

Met kladblok ik het me nu gelukt

Maar nu is de afbeelding alleen een rode rechthoek de tekst is niet zichtbaar.
De code is nog hetzelfde

Het is al opgelost ik heb het uiteindelijk zo gedaan Plaatscode: 139817
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s