PHP beginner |
|
hier een gedeelte van de code van mijn winkelwagentjessysteem:
if($ok != "nee") {
@$send=mail("$email_webmaster", "Bestelling", "
Naam: ".$_POST['naam']."
Achternaam: ".$_POST['achternaam']."
Adres: ".$_POST['straat']."
Huisnummer ".$_POST['huisnummer']."
Postcode: ".$_POST['postcode']."
Telefoon: ".$_POST['telefoon']."
Email: ".$_POST['email']."
De bestelling is:
".$_POST['bestel2']."
Hier wat overige informatie over het persoon
Note: ".$_POST['naam']." ".$_POST['achternaam']." stuurde deze email op $datum om $tijd
Het IP adres van ".$_POST['naam']." is: $ipadres
Het hostadres van ".$_POST['naam']." ".$_POST['achternaam']." is: $hostmask", "From: ".$_POST['naam']." <$email>");
if($send == "1"){
@mail($email, "Bestelling geplaatst",
"Uw bestelling is geplaatst.\n\n
Uw bestellde artikelen zijn:\n\n
".$_POST['bestel2']."
Uw bestelling zal worden verzonden zodra het bedrag is overgemaakt op: \n\n
Steven Wielink",
"From: lll@ll.nl");
?>
if($ok != "nee") { @$send=mail("$email_webmaster", "Bestelling", " Naam: ".$_POST['naam']." Achternaam: ".$_POST['achternaam']." Adres: ".$_POST['straat']." Huisnummer ".$_POST['huisnummer']." Postcode: ".$_POST['postcode']." Woonplaats: ".$_POST['woonplaats']." Telefoon: ".$_POST['telefoon']." Email: ".$_POST['email']." De bestelling is: ".$_POST['bestel2']." Hier wat overige informatie over het persoon Note: ".$_POST['naam']." ".$_POST['achternaam']." stuurde deze email op $datum om $tijd Het IP adres van ".$_POST['naam']." is: $ipadres Het hostadres van ".$_POST['naam']." ".$_POST['achternaam']." is: $hostmask", "From: ".$_POST['naam']." <$email>"); if($send == "1"){ @mail($email, "Bestelling geplaatst", "Uw bestelling is geplaatst.\n\n Uw bestellde artikelen zijn:\n\n ".$_POST['bestel2']." Uw bestelling zal worden verzonden zodra het bedrag is overgemaakt op: \n\n Steven Wielink", "From: lll@ll.nl"); ?>
Nu zit ik met het volgende probleem. Diegene die iets besteld heeft krijgt wel een mailtje maar ik krijg geen bestelling door van die gege
Wat is heir fout aan?
|