Onderstaand een script welke het mogelijk maakt toegang te verschaffen tot een gedeelte van je site doormiddel van betaling via de SMS.
Mijn vraag luidt, Hoe kan ik betaalde mensen doorverwijzen naar een URL? En moet ik die URL dan nog beveiligen zodat ze die link niet kunnen doorsturen?
Dit onderstaande script, werkt met het aanvragen van een pincode.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
__________________________________________________ ______________________
<?
include ("class.sms.php");
$rtlo = 12345; // Replace with your TargetPay layoutcode
$country = 31; // Replace with country code of the end-consumer
Eej
Hij heeft al een echo van Je betaling is verwerkt, Probeer onder.
} else {
echo "Je betaling is verwerkt!";
een echo "Hier in wat er moet gebeuren bijvoorbeeld een doorsturing ofzo naar pagina waar die het update in de db waar hij voorbetaald bijvoorbeeld credits ofzo";
Ben geen php genie hor dus weet neit zeker of dit goed is.
Maare wouw je alleen helpen.
Ik heb geen database bij dit script omdat het extern loopt.
Na de sms volgt er een pincode welke gegenereert wordt door targetsms en doormiddel van bovenstaand script wordt de code gecontroleerd.
Nu wil ik weten of ik in het script een verwijzing kan zetten bij "TRUE & FALSE"
En een eventueel stukje script welke de verwijzing beveiligd, voor als er niet betaald is.
Hij controleerd ook?
echo "De pincode is onjuist of al eerder ingewisseld.<br><br>";
echo "<a href=\"javascript: history.go(-1);\">Terug naar de vorige pagina...</a>";
} else {
echo "Je betaling is verwerkt!";
Bovenste is False de onderste True dus als je bij de onderste echo "eendoorsturing doe";
Wordt je als die goed is doorgestuurd naar een pagina.
Ik wil dat hij doorverwijst naar een URL.
En dat die URL niet oproepbaar is zonder dat de persoon op de betaal pagina een code heeft ingevoerd/betaald.
Mrose, het is niet de bedoeling dat wij allemaal scripts oor anderen gaan maken hae ;) het mag natuurlijk, maar msvoogd heeft er meer aan als je uitlegt hoe je het kan doen en dat hij het zelf in elkaar moet puzzelen, dan dat ie iets krijgt wat al werkt.
if (!$_GET["code"]) {
echo "SMS <b>$keyword</b> (€ 0,90 p.o.b., 1 bericht) naar <b>3010</b>.<Br>";
echo "U ontvangt per SMS uw toegangscode. Vul de toegangscode hieronder in:<br><br>";
echo "<form method=\"GET\">";
echo "<input type=\"text\" name=\"code\" size=\"6\" maxlength=\"6\">";
echo "<input type=\"submit\" value=\" OK \">";
echo "</form>";
} else {
$result = $mySMS->CheckPincode ($_GET["code"], $keyword, $shortcode);
if (!$result) {
echo "De pincode is onjuist of al eerder ingewisseld.<br><br>";
echo "<a href=\"javascript: history.go(-1);\">Terug naar de vorige pagina...</a>";
} else {
echo "Je betaling is verwerkt! Je wordt door gewezen";
echo " doe hier url enzoo voor doorwijziging";
Ik heb hem draaiend, enkel verwijst die niet automatisch door naar de opgegeven URL.
Hij geeft enkel de tekst "u wordt doorverwezen naar http://www.+++++++.nl
Wanneer ze bijvoorbeeld op "geschiedenis" drukken komen ze eerst op de pincode.php pagina. Dan moeten ze een pincode via de sms aanvragen welke ze moeten ingeven. Als de pincode correct is worden ze doorgestuurd naar de inhoud de pagina waarop alles staat
Halleluja, kan iemand hier beginnen met code-tags gebruiken? Heel simpel, zie de balk boven het tekstvak en klik op het 4e icoontje van links. Tags maakt het .
Je hebt ondertussen wel voldoende informatie om verder te gaan. Als je nieteens weet hoe je een voorwaarde simpel moet uitbreiden zodat een baste code ook werkt, dan kun je het beter bij samenwerken plaatsen, wat dat is echt basis niveau