je wild dus een bestaand veld vervangen door een andere waarde??
Je zou in phpMyAdmin een dafault mee kunnen geven en vervolgens met een simpel script alles zo invullen als jij het wil.
Als jij een row wilt 'resetten'.. dan zet je toch gewoon ergens een 'reset script'? Dan voer je die query uit... Waarom niet zo doen? dat is de meest makkelijke manier..!
nou mijn tabel bestaat uit ongeveer 200 rows en anders moet ik deze er allemaal in zetten. truncate heb ik ook geprobeert maar dit krijg ik niet werkende voor alleen 1 gebruiker zoals ik heb beschreven.
DAn maak je toch gewoon een scriptje waarvan je zorgt dat jij ALLEEN er bij komt, en dan dmv een $_GET zorg je dat het maar bij 1 persoon gebeurt... zo moeilijk is dat toch niet? Of heb je geen ervaring met mysql scripten?
nou het is dus niet de bedoeling dat alleen ik erbij kan komen maar dat het script op bepaalde momenten bij verschillende personen automatisch wordt uitgevoerd.
Momenteel heb ik wel een script wat met een GET functie werkt zoals je aangeeft, maar dan met vele rows. Ik had gehoopt dat hier dus een makkelijkere / kortere manier voor zou zijn.