PHP beginner |
|
Ik had dit als idee.
Iemand die op gmt+4 zit, die heeft het bijvoorbeeld 18:00.
Jij kan met een code (Ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat het zou moeten kunnen ) die +4 eraf gaan halen. Dat zou dus betekenen dat het op dat moment, in greenwich 14:00 is.
Als ik nou als andere gebruiker om gmt-6 zit bijvoorbeeld, dan haalt hij speciaal voor mij die 6 uur eraf, bij mij, op gmt-6 is het dus 10:00.
Als jij weer online komt, op je +4, dan doe je gewoon +4 bij je gmt+0, je greenwich tijd. Dus dan kom je weer op 14+4 = 18:00 uit.
Snap je wat ik bedoel? Ik denk dat dit de makkelijkste manier is om te doen, je moet alleen ff met een code je gmt ophalen. DUs jouw tijdzone. en die eraf of erbij doen.
Ik hoop dat je me snapt, if not? Stuur me even een mail, dan kan ik je ff wat makkelijker helpen.
Gebruik ook de 2e variabele die je kan gebruiken bij date(), want als jij de tijd binnen haald met een epoch dan heb je de tijd van je server, als jij de locatie van je server weet, weet je dus ook hoelaat het is. Waarschijnlijk wordt het zo super onduidelijk, maar ik hoop dat je me snapt. En anders zou iemand anders ook even een poging moeten doen |