MySQL beginner |
|
Ik denk dat ik het volgende zeg, ik spreek namens het grootste deel van de webdeveloppers hier.
Gebruik GEEN cookies. Cookies zijn behoorlijk onveilig omdat deze te wijzigen/hacken zijn omdat deze zich bevinden op de gebruiker zijn computer.
Gebruik SESSIONS,, deze zijn tot zover bekend, niet te hacken omdat deze zich nog altijd zich bevinden op de webserver.
-------
EDIT: Na het bekijken van je code zie ik hier al een fout: Regel 67
Je had namelijk:
$inlog = mysql_query("SELECT id,gebruikersnaam,wachtwoord FROM accounts WHERE '".$gebruikersnaam."' = gebruikersnaam") or die(mysql_error());
$inlog = mysql_query("SELECT id,gebruikersnaam,wachtwoord FROM accounts WHERE '".$gebruikersnaam."' = gebruikersnaam") or die(mysql_error());
dit klopt dus helemaal niet, want nu heb je volgens de code bij iedere gebruiker een gebruikersnaam, die de waarde gebruikersnaam moet hebben.. Dat klopt niet..
$inlog = mysql_query("SELECT id,gebruikersnaam,wachtwoord FROM accounts WHERE gebruikersnaam='".$gebruikersnaam."'") or die(mysql_error());
$inlog = mysql_query("SELECT id,gebruikersnaam,wachtwoord FROM accounts WHERE gebruikersnaam='".$gebruikersnaam."'") or die(mysql_error());
|