login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Beginner

Offline Ruud_N - 23/01/2005 21:24
Avatar van Ruud_NNieuw lid Yo ik wil een clansite maken met php, er is 1 probleem, ik heb nooit met php gewerkt! kan iemand een tip geven waar ik moet beginnen?
ty

-|Ruud|-

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 23/01/2005 21:25
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
bij de tutorials hier op deze site
Offline vinTage - 23/01/2005 21:46 (laatste wijziging 23/01/2005 22:19)
  1. <?php
daarmee begin je php

@MarcN
Citaat:
Haha, vinTage Dat bedoelt hij niet hoor 

Dat begreep ik ook wel, maar zo'n vraag , verdient zo'n antwoord toch ?
Offline MarcN - 23/01/2005 21:59
Avatar van MarcN Grafische interesse Haha, vinTage Dat bedoelt hij niet hoor 
Offline cloudstrife - 23/01/2005 22:09
Avatar van cloudstrife PHP beginner Denk na wat je op je site wil en ga dan zoeken hoe je dit moet verwezelijken als je dan wat doorzoekt leer je het stap voor stap zonder saaie boeken. Als je scripts kant en klaar gebruikt neem dan de moeite deze door te nemen en de werking ervan te snappen. Naar mijn weten vind je op deze site praktisch alles om je clan site op te bouwen aan u om het uit te zoeken 
Offline Klopper - 23/01/2005 22:33
Avatar van Klopper HTML interesse Het zou wel handig zijn als je zou vertellen wat je precies op je site wil hebben. Aan de hand van die informatie zouden we je misschien verder kunnen helpen door Tutorials aan te wijzen waar je iets aan hebt.
Offline b4nkr0bz0r - 24/01/2005 09:00
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde het is iig al goed dat hij niet erom vraagt of iemand zijn site wil maken.
je kan bij tutorials interne/externe kijken, staan hele goede artikelen die jij kan gebruiken
- nieuws-systeem
- login-systeem
- poll etc etc.

en met wat eigen inzet, doorzettings vermogen kom je al een heel eind ;)
Offline Maarten - 24/01/2005 14:03
Avatar van Maarten Erelid Je kan bv. beginnen met een ding genaamd "Zoekfunctie van sitemasters-forum". Deze vraag is reeds tientallen keer gesteld en beantwoord.

En iedere keer vind ik deze vraag onzin -> begin gewoon met PHP leren, dat kan al heel wat helpen.
Offline BigBug - 24/01/2005 16:06
Avatar van BigBug PHP expert Een boek kan ook wonderen doen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s