MySQL interesse |
|
MiST schreef: als je een formulier wil gebruiken moet de map 'forms' noemen (je hebt het zelfs zo gedefinieerd, wat overigens niet nodig is, dat wordt standaard zo ingesteld), tenzij je ze anders gedefinieerd hebt in je bootstrap (maar dat betwijfel ik).
application
models
forms
apis
layouts
wat staat er zo nog? staat allemaal mooi in de ZF handleiding in de sectie over Zend_Loader_Autoload (denk ik)
Btw, welk boek ben je aan het lezen? Heb geen deftige ZF lectuur buiten online tutorials (zendcasts.com en verwijzingen van devzone....)
Hmmm oke ik heb het in iedergeval al opgelost het was dus een fout in de boek in het boek stond dat ik de form bestandsnaam "BugReportForm.php" moest noemen dit had ik dus gedaan maar dat gaat natuurlijk niet werken helemaal niet meer opgelet en toen dacht ik er 1 keer aan stom (vaak zo de kleine foutjes stomme ik)
Ik ben het boek "Pro Zend Framework Techniques: Build a Full CMS Project" aan het doornemen.
Ook heb ik het trouwens zonder de _initAutoloader geprobeerd aangezien je aangaf dat de map van de formulieren al standaard forms wordt genoemd, werkt dit helaas niet, dus moet ik uiteindelijk wel de initAutoload function toepassen. |