PHP interesse |
|
Ik probeer een optie te maken dat wanneer in de database staat COPHEAT > 0 dat er dan een bepaalde tijd in de database wordt geplaatst en er 1 copheat van het totaal wordt afgehaald.
Vervolgens als de tijd weer op 0 staat moet het zelfde proces nogmaals worden doorlopen. Probleem is alleen dat het niet werkt zoals ik probeer.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat hier anders aan zou moeten?
<?
if($data->copheat > 0 AND copheattijd = 0){
$tijd = rand(100,100);
mysql_query("UPDATE `users`
SET `copheattijd`='" . $tijd . "',`copheat`-'1',`baktijd`=NOW()
WHERE `login`='" . $data->login . "'");
}
$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`tijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='" . $data->login . "'");
$fetch = mysql_fetch_assoc($dbres);
$verschil = $fetch['baktijd'] - 3600 + $data->gevangenis - time();
if($fetch['baktijd'] + $data->gevangenis > time()){
header("Location: $sitelink/jail.php");
if($data->copheat > 0 AND copheattijd = 0){
$tijd = rand(100,100);
mysql_query("UPDATE `users` SET `copheattijd`='" . $tijd . "',`copheat`-'1' WHERE `login`='" . $data->login . "'");
?>
<? if($data->copheat > 0 AND copheattijd = 0){ SET `copheattijd`='" . $tijd . "',`copheat`-'1',`baktijd`=NOW() WHERE `login`='" . $data->login . "'"); } $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`tijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='" . $data->login . "'"); $verschil = $fetch['baktijd'] - 3600 + $data->gevangenis - time(); if($fetch['baktijd'] + $data->gevangenis > time()){ header("Location: $sitelink/jail.php"); if($data->copheat > 0 AND copheattijd = 0){ mysql_query("UPDATE `users` SET `copheattijd`='" . $tijd . "',`copheat`-'1' WHERE `login`='" . $data->login . "'"); ?>
|