PHP ver gevorderde |
|
prienstra schreef: Dat hoeft volgens mij niet. Wel als ik het verder wil gebruiken.
Als ik gewoon een weergave wil hebben van alles wat in de sessie['extra'] zit, is dit normaal ook voldoende:
echo "$session[extra]"; Beetje jammer dat je nooit variabelen tussen quotes moet echoén. Het is altijd
$sNaam = 'henk';
echo 'Hallo ik ben '.$sNaam; // of
echo "Hallo ik ben ".$sNaam;
$sNaam = 'henk'; echo 'Hallo ik ben '.$sNaam; // of echo "Hallo ik ben ".$sNaam;
En dan nog altijd het liefst met singlequote's want dat is netter IMO, zeker als je ook nog eens HTML gaat gebruiken.
verder heeft marten al het antwoord gegeven, maar ik zal hem even voor je uitwerken dan.
$sCont = '';
foreach($_SESSION['extra'] as $sCont) {
$sCont .= $_SESSION['extra'];
}
/**
* Of zo, maar hier heb je verder geen invloed op de uitkomst, je array word gewoon geprint.
**/
echo '<pre>'.print_r($_SESSION['extra'], 1).'</pre>';
/**
* En wat je zelfs ook nou zou kunnen doen is de tegenhanger van explode gebruiken
**/
echo implode('|', $_SESSION['extra']);
$sCont = ''; foreach($_SESSION['extra'] as $sCont) { $sCont .= $_SESSION['extra']; } /** * Of zo, maar hier heb je verder geen invloed op de uitkomst, je array word gewoon geprint. **/ /** * En wat je zelfs ook nou zou kunnen doen is de tegenhanger van explode gebruiken **/
|