login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inlogsysteem werkt pas na 2x inloggen

Offline Designick - 20/12/2009 10:44
Avatar van DesignickNieuw lid Hallo,

Ik heb een probleempje met het inlogsysteem, wanneer je de juiste gegevens invult en inlogt zegt die: U wordt doorgestuurd maar dan gaat hij terug naar de login pagina. Vervolgens log ik nog een keer in, dan werkt hij wel!.. Iemand enig idee?

Inloggen.php
Plaatscode: 138244

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WebSmurf - 20/12/2009 14:52 (laatste wijziging 20/12/2009 15:06)
Avatar van WebSmurf Nieuw lid Misschien iets in de config ?
En anders in underground.php vermoed dat daar de doorverwijzing plaats vindt.
Offline Designick - 22/12/2009 02:25
Avatar van Designick Nieuw lid Nee echt niks kunnen vinden.. Heel raar
Offline ArieMedia - 22/12/2009 09:18 (laatste wijziging 22/12/2009 09:19)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Je controleert boven of er een sessie bestaat, en onder zet je pas een sessie, dat werkt niet echt 

Edit: Waarom een "user_password" als cookie meegeven?
nergens voor nodig, en zorgt alleen maar voor onveiligheid
Offline cyberninjah - 22/12/2009 09:31
ArieMedia schreef:
Je controleert boven of er een sessie bestaat, en onder zet je pas een sessie, dat werkt niet echt 

Edit: Waarom een "user_password" als cookie meegeven?
nergens voor nodig, en zorgt alleen maar voor onveiligheid

Daarmee kan je controleren of je al ingelogd ben zo dat je niet kan herloggen als je al ingelogd ben waarom je dat zou willen geen idee maar toch het is netjes als je het niet kan doen

En dat van de cookie geef ik je gelijk dat vind ik zelf ook niet echt helemaal handig en veilig

voor de rest zie ik niet zo 1 2 3 een foutje zelf heb ik ooit het probleem gehad dat me session_start() niet echt helemaal boven me pagina staat net zo als bij jou omdat je eerst config include zal neit weten waarom dat soms wel werkt soms niet maar mischien heb je er iets aan
Offline ArieMedia - 23/12/2009 12:15
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
cyberninjah schreef:
[..quote..]

Daarmee kan je controleren of je al ingelogd ben zo dat je niet kan herloggen als je al ingelogd ben waarom je dat zou willen geen idee maar toch het is netjes als je het niet kan doen

En dat van de cookie geef ik je gelijk dat vind ik zelf ook niet echt helemaal handig en veilig

voor de rest zie ik niet zo 1 2 3 een foutje zelf heb ik ooit het probleem gehad dat me session_start() niet echt helemaal boven me pagina staat net zo als bij jou omdat je eerst config include zal neit weten waarom dat soms wel werkt soms niet maar mischien heb je er iets aan
ik zal zeggen.. ga inloggen, en prop er echo '<pre>'.print_r($_SESSION, 1).'</pre>'; voor..

Dan weet je of er een sessie is gezet.
Offline Borre - 24/12/2009 02:30
  1. <?
  2. if (isset($_POST['cookie']))
  3. ?>

Waar is er in je form een input genaamd 'cookie'?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s