login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

@fsockopen probleem

Offline UpLink - 26/10/2009 16:43
Avatar van UpLink... Mijn host (One.com) maakt het mij moeilijk.

Ik heb een script dat controlleert of de gameserver online is.

1. <?php
  2. $server='87.255.53.164:27016';
  3. $split=explode(':',$server);
  4. $ip=$split[0];
  5. $port=(empty($split[1]))?'80':$split[1];
  6. $server=$ip.':'.$port;
  7. $fp = @fsockopen($ip, $port, $errno, $errstr, 1);
  8. if($fp){
  9. echo 'Server is online';
  10. fclose($fp);
  11. }
  12. else{//Hier niet
  13. echo 'Server is offline';
  14. }
  15. ?>

Nu blijkt One.com ALLE poorten te blokkeren voor @fsockopen behalve poort 80... en de gameserver draait op poort 27016...

Resultaat: het script blijft zeggen dat de server offline is terwijl hij online staat.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WebSmurf - 26/10/2009 16:45
Avatar van WebSmurf Nieuw lid even mailen naar one.com of zij je even kunnen helpen?
Offline MiST - 26/10/2009 16:47
Avatar van MiST Lid als One.com de poorten dicht gooit, is het niet moeilijk dat je niets zal terugkrijgen. En je script zal ook nooit werken op een one.com server.

Trouwens, een @ voor je je methodes zetten is ook ten stelligste afgeraden, gezien je elke foutboodschap zo onderdrukt.
Offline Gerard - 26/10/2009 16:54
Avatar van Gerard Ouwe rakker Helaas het nadeel wat je hebt bij dat soort hosters. Je moet gewoon niet teveel verwachten voor de prijs die je betaalt.

Je kan gaan werken via een proxy of je draait het script op een andere host. Je kan altijd natuurlijk wisselen van provider, maar dat zie je waarschijnlijk niet zitten. Ik zou persoonlijk het check script op een andere host gaan draaien en die pollen met je one.com account.
Offline UpLink - 26/10/2009 16:58 (laatste wijziging 26/10/2009 17:07)
WebSmurf schreef:
even mailen naar one.com of zij je even kunnen helpen?

Ik had al met de support van one.com gechat voor ik dit bericht geplaatst had.
Ze zeggen me dat ze mij niet kunnen verder helpen wegens veiligheidsredenen...

Ik heb wamp op mijn pc staan en daar werkte het allemaal wel...
en op die servers van One.com word het 1 na het ander geblokkeerd...
Gerard schreef:
Helaas het nadeel wat je hebt bij dat soort hosters. Je moet gewoon niet teveel verwachten voor de prijs die je betaalt.

Je kan gaan werken via een proxy of je draait het script op een andere host. Je kan altijd natuurlijk wisselen van provider, maar dat zie je waarschijnlijk niet zitten. Ik zou persoonlijk het check script op een andere host gaan draaien en die pollen met je one.com account.

Ik heb geen andere host... en de webservice van Telenet ondersteund geen PHP... ik ga uitkijken naar een andere host als mijn contract afloopt... ik heb zowat gehad met One.com... voor een HTML/CSS website is One.com goed maar wanneer we naar PHP gaan beginnen ze vanalles te blokkeren en steken ze het zogezegd op de veiligheidsrisico's... het is dus duidelijk prijs-kwaliteit...
Offline Richard - 26/10/2009 17:24
Avatar van Richard Crew algemeen Ik betaal liever 75 euro per jaar voor hosting waar ik grote vrijheid en expertise aan de kant van de hoster heb dan 20 waar ik minimale service kan verwachten. :]
Offline UpLink - 26/10/2009 17:35
Richard schreef:
Ik betaal liever 75 euro per jaar voor hosting waar ik grote vrijheid en expertise aan de kant van de hoster heb dan 20 waar ik minimale service kan verwachten. :]

Een aanrader?
Offline vinTage - 26/10/2009 18:57
Avatar van vinTage Nieuw lid Reactie verwijderd, we gaan hier geen reclame hosting topicje van maken, en als er hier iemand een aanbeveling verdient is het natuurlijk sima's sponsor...
Of kijk gewoon hierbij

ontopic dus weer, zonder reclame.
Offline Gerard - 26/10/2009 19:13 (laatste wijziging 26/10/2009 19:14)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Sitemasters maakt inderdaad al jaren gebruik van de diensten van Netfeed. Voor hetzelfde geld heb je misschien minder ruimte, maar ik kan je verzekeren dat Thijs zijn service bijzonder hoog in het vaandel heeft staan.
Offline UpLink - 26/10/2009 20:07
Avatar van UpLink ... Mij moet je Netfeed niet leren kennen...
Ik ga toch maar opteren voor een andere host 

Toch bedankt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s