login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Script gevraagd: voetbal-POLL met meerdere vragen (Opgelost)

Offline rkanbier - 07/10/2009 10:22
Avatar van rkanbierNieuw lid Beste php-ers,

Kom maar op, een uitdagend script gevraagd  !

Ik wil op mijn site een script waarop men voetbaluitslagen kan voorspellen. Dwz: een 1 (winst thuisploeg), 2 (gelijk) of 3 (verlies thuisploeg. - Dit zie ik dus als een soort van poll met meerdere vragen, waarop men zich aanmeld via emailadres en vervolgens de 7 wedstrijden voorspelt.

- Men meldt zich aan alleen via emailadres (hoeft zich niet eerst te registreren).
- Er zijn per ronde 7 wedstrijden.
- Per regel graag zowel wedstrijd als de 3 radiobuttons.
- Antwoorden komen in de database terecht, zodat je de winnaar kan bepalen van die week.
- De werkelijke uitslagen worden door de webmaster ingevuld en zo krijg je ook een pagina met de uitslagen van die week en totaaluitslag van het gehele seizoen.

Zie jullie oplossing graag tegemoet! Ik zoek me wezenloos voor dit script, maar het lijkt mij toch echt een standaard tool!?

Dank alvast hartelijk,
Mvg,
Ron

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 07/10/2009 10:37
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
http://www.site...amenwerken
Offline jaronneke - 07/10/2009 11:06
Avatar van jaronneke MySQL interesse Is er ook een vergoeding? Of denk je dat zomaar iemand dit ( op-maat-gemaakte-script) Voor je gaat maken?
Offline rkanbier - 07/10/2009 12:00
Avatar van rkanbier Nieuw lid Geen vergoeding... wel eeuwige roem . Wellicht dat iemand dit op de plank heeft liggen; ben het meerdere keren op het WWW tegengekomen.
Offline Prostarter - 07/10/2009 12:47
Avatar van Prostarter Nieuw lid Ik zou zeggen zoek nog even verder op google. Je kan hier geen script aanvragen en denken dat je het door iemand in je handen geschoven kreeg door te zeggen eeuwige roem. Dan kan je met een veel grotere vergoeding aanzetten. Ik kan dit maken voor je voor 45 euro.
Offline SvenP - 07/10/2009 13:00
Avatar van SvenP PHP interesse mensen zijn gierig.
Offline jaronneke - 07/10/2009 13:04
Avatar van jaronneke MySQL interesse Kijk bij de script library voor een poll-systeem .. en bouw deze zelf uit naar wensen.
Offline SvenP - 07/10/2009 13:18
Avatar van SvenP PHP interesse http://212.187.87.44/bet/admin.php
username: admin
password: admin

Ben er nog mee bezig :-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s