Lid |
|
hallo mensen
ik ben bezig met een website dat ik heb gemaakt op mijn localhost met usbwebserver nu ik de site klaar heb wil ik hem overplaatsen op mijn hosting account van starthosting maar nu werkt mijn script opeens niet meer, hij geeft aan dat de radio offline is wat kan ik hier aan doen?
<?
/*
Shoutcast Info radio nikita
*/
//pas server.adres aan naar jou shoutcast server
//pas poort aan naar jou poort
$fp = fsockopen("server-11.stream-server.nl", "8466", &$errno, &$errstr, 20);
//Kijken of er een connectie gemaakt kan worden ( of de server dus ONLINE is )
if(!$fp) {
$connect=1;
}
//als die dat is dan haalt die 7.html binnen van de shoutcast server
if($connect != "1"){
fputs($fp,"GET /7.html HTTP/1.0\r\nUser-Agent: XML Getter (Mozilla Compatible)\r\n\r\n");
while(!feof($fp)) {
//de var $page krijgt als waarde de inhoud van 7.html van de shoutcast server
$page = fgets($fp, 1000);
}
//Verbinding kan worden verbroken die hebben we niet meer nodig
fclose($fp);
//De onnodige dingen er uit halen
$page = ereg_replace(".*<body>", "", $page);
$page = ereg_replace("</body>.*", ",", $page);
//Het geen wat over blijft uit elkaar raveleen
$numbers = explode(",",$page);
//kijken of de Winamp plugin aan het "streamen" is
$streaming=$numbers[1];
//Als die dat is geef $song de waarde van de song uit $page ( 7.html )
if($streaming == "1"){
$songg = $numbers[6];
}
//Als die niet streamd dan geef $status de waarde nostream
if($streaming != "1"){
$status = "nostream";
}
}
?>
<?php
//Als er in het begin geen connectie is gemaakt geef dan een text weer...
if($connect == "1"){
echo "<font color=\"#FFFFFF\" face=\"Verdana\"><small><small>offline</font>";
}
else {
//Als er geen uitzending is geef dan ook melding weer
if($status == nostream){
echo "<font color=\"#000000\" face=\"Verdana\"><small><small>Offline</font>";
}
//als alles goed is geef dan de song weer
else {
echo "<font color=\"#ffffff\" face=\"Verdana\"><small><small>$songg</font>";
}
}
?>
<? /* Shoutcast Info radio nikita */ //pas server.adres aan naar jou shoutcast server //pas poort aan naar jou poort $fp = fsockopen("server-11.stream-server.nl", "8466", &$errno, &$errstr, 20); //Kijken of er een connectie gemaakt kan worden ( of de server dus ONLINE is ) if(!$fp) { $connect=1; } //als die dat is dan haalt die 7.html binnen van de shoutcast server if($connect != "1"){ fputs($fp,"GET /7.html HTTP/1.0\r\nUser-Agent: XML Getter (Mozilla Compatible)\r\n\r\n"); //de var $page krijgt als waarde de inhoud van 7.html van de shoutcast server $page = fgets($fp, 1000); } //Verbinding kan worden verbroken die hebben we niet meer nodig //De onnodige dingen er uit halen //Het geen wat over blijft uit elkaar raveleen //kijken of de Winamp plugin aan het "streamen" is $streaming=$numbers[1]; //Als die dat is geef $song de waarde van de song uit $page ( 7.html ) if($streaming == "1"){ $songg = $numbers[6]; } //Als die niet streamd dan geef $status de waarde nostream if($streaming != "1"){ $status = "nostream"; } } ?> <?php //Als er in het begin geen connectie is gemaakt geef dan een text weer... if($connect == "1"){ echo "<font color=\"#FFFFFF\" face=\"Verdana\"><small><small>offline</font>"; } else { //Als er geen uitzending is geef dan ook melding weer if($status == nostream){ echo "<font color=\"#000000\" face=\"Verdana\"><small><small>Offline</font>"; } //als alles goed is geef dan de song weer else { echo "<font color=\"#ffffff\" face=\"Verdana\"><small><small>$songg</font>"; } } ?>
|