login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bezoekers online - Sitemasters (Opgelost)

Offline voltrex - 27/09/2009 21:33
ik heb al eens wat rondgekeken, maar geen resultaat.

Ik zoek dus het script dat sitemasters ook gebruikt bij 'Bezoekers online'. Dit wil ik namelijk ook gebruiken op mijn website(s).

Kan iemand mij hierbij helpen? 

Voltrex.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 27/09/2009 21:52
Avatar van vinTage Nieuw lid Dan heb je niet al te best rondgekeken..
Offline voltrex - 28/09/2009 17:42 (laatste wijziging 28/09/2009 17:48)
Avatar van voltrex Lid Ja, maar ik zoek er eentje die ook extra Google die aan het indexeren is toont. En zover ik bij deze had gezien doet hij dat niet.

Edit:
Na een tweede keer kijken zie ik toch dat er al een pagina met de acties die ze aan het doen zijn bij staat. Maar nu is mijn vraag, staat daar dan ook 'Google' / 'Afbeelding van google' bij indien deze bezoeker van Google is?  
Offline vinTage - 28/09/2009 18:38
Avatar van vinTage Nieuw lid zelf inbouwen he, doe eens wat meer moeite..
Offline voltrex - 28/09/2009 18:45
Avatar van voltrex Lid Jaja, dat doe ik wel, alleen, ik zou niet weten hoe je dat doet, dus als iemand me een klein stootje in de rug kan geven. (Ip-adressen ofzo (van Google Indexers), ik weet het niet.)
Offline vinTage - 28/09/2009 19:11
Avatar van vinTage Nieuw lid makkelijkste is om gewoon de $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] te nemen, als daar GoogleBot instaat heb je dus een googlebot 
Zo maak je een lijst met alle bots die je wilt identificeren.

Die headres zijn wel heel simpel te faken, dus je zult misschien eens een keer een googlebot zien die eigenlijk iemand is met een fake useragent, maarjah, zo erg lijkt me dat ook weer niet 

Offline voltrex - 29/09/2009 16:38 (laatste wijziging 29/09/2009 20:20)
Avatar van voltrex Lid Ok, bedankt vinTage  

Ik laat dit topic (voor zover Ik kan) even open staan tot ik wat meer tijd vind om het in mijn site toe te voegen 

Script werkt. Bedankt vinTage.  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s